אפל מציגה: פרסומת חדשה ומושקעת לאלבומי הביטלס

החברה הציגה ביום שישי פרסומת מונפשת שנועדה לקדם את המכירות של אלבומי הביטלס ב-iTunes ● השקת הפרסומת, ששודרה במגוון ערוצים ברחבי ארה"ב, נעשתה במקביל להשקה של הספר המאויר "צוללת צהובה", אשר נמכר באופן בלעדי בחנות הספרים המקוונת של אפל

אפל (Apple) הציגה ביום שישי פרסומת חדשה שנועדה לקדם את המכירות של אלבומי הביטלס (Beatles) ב-iTunes. השקת הפרסומת, ששודרה במגוון ערוצים ברחבי ארה"ב, נעשתה במקביל להשקה של הספר המאויר "צוללת צהובה", אשר עוסק ברביעייה המופלאה מליברפול ונמכר באופן בלעדי בחנות הספרים המקוונת של אפל – iBookstore.

הפרסומת, אשר מציגה איורים של העטיפות השונות של אלבומי הלהקה, הספיקה לעורר לא מעט עניין ברשת, מה שלא מפתיע בהתחשב בעובדה שהביטלס נותרו אחת הלהקות האהובות ביותר בעולם.

העיתוי של השקת הפרסומת ככל הנראה אינו מקרי, שכן יום לפני שהושקה ציינו מעריצי הביטלס את יום השנה ה-31 למותו של סולן הלהקה, ג'ון לנון, שנרצח בניו-יורק על ידי מארק דיוויד צ'פמן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים