סיגייט השיקה כונן קשיח בנפח 4 טרה-בייט

הכונן הקשיח החדש, שנמכר כבר באתר החברה תמורת 249.99 דולרים, שייך לסדרת כונני ה-GoGlex ולפי החברה הוא יכול להכיל עד 2,000 סרטים באיכות HD ● פחות מ-24 שעות לאחר ההכרזה של סיגייט חשף האתר היפני אקיבה, כי ביפן כבר נמכרים כוננים קשיחים בנפח 4 טרה-בייט, אך מדובר בכוננים פנימיים מתוצרת היטאצ'י ● עם זאת, הכוננים של היטאצ'י עדיין אינם זמינים ברחבי העולם, ככל הנראה עקב בעיות מלאי מהן סובלת החברה

יצרנית הכוננים הקשיחים סיגייט (Seagate) הכריזה בסוף השבוע על הזמינות של כונן קשיח חיצוני בנפח שיא של 4 טרה-בייט, נפח שהיה זמין עד כה רק בתצורה של Raid. מדובר בפריצת דרך בשוק הכוננים הקשיחים המכאניים שמוכיחה, כי האפשרויות הגלומות בהם עדיין לא מוצו עד תום.

הכונן הקשיח החדש, שנמכר כבר באתר החברה תמורת 249.99 דולרים, שייך לסדרת כונני ה-GoGlex של סיגייט ולפי החברה הוא יכול להכיל עד 2,000 סרטים באיכות HD. הכונן הוא בפורמט של 3.5 אינץ' והוא זמין בגרסה שמתאימה לחלונות עם חיבור USB 3.0, אך עד סוף החודש הוא אמור להיות זמין גם עבור סביבת מקינטוש עם חיבור USB 2.0 וחיבור FireWire 800.

פחות מ-24 שעות לאחר ההכרזה של סיגייט חשף האתר היפני אקיבה (Akiba), כי ביפן כבר נמכרים כוננים קשיחים בנפח 4 טרה-בייט, אך מדובר בכוננים פנימיים מתוצרת היטאצ'י (Hitachi). הכוננים, ששייכים לסדרת ה-Deskstar 5K של החברה, נמכרים במחיר של כ-345 דולרים – והם יוצרו בתאילנד בחודש אוקטובר, לפני השיטפונות הגדולים שפגעו קשות ביצרניות הכוננים הקשיחים. ייתכן, כי היטאצ'י סובלת מבעיות מלאי ולכן עדיין לא יצאה בהודעה רשמית על ייצור הכונן, אשר אינו זמין עדיין ברחבי העולם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים