מקיט ביצעה פרויקט PLM בתמי 4 בהיקף 600 אלף שקלים

במסגרת הפרויקט הוטמעה מערכת Solid Edge לתכנון ועיצוב באמצעות מחשב (CAD) ● כמו כן, הטמיעה מקיט מערכת Teamcenter של SIEMENS-UGS, שמאפשרת לנהל את המידע ההנדסי אודות המוצר, בקרת התצורה, התהליכים ואת מחזור החיים של כל המוצרים בארגון

מקיט מערכות מקבוצת מלם-תים סיימה לאחרונה פרויקט יישום מערכות PLM ותיב"ם בתמי 4. במסגרת הפרויקט, הטמיעה מקיט את Solid Edge – מערכת לתכנון ועיצוב באמצעות מחשב (CAD), ואת מערכת Teamcenter של SIEMENS-UGS, שניתן לנהל באמצעותה תהליכים שונים ואת מחזור החיים של המוצר. היקף הפרויקט מוערך ב-600 אלף שקלים.

מערכת Solid Edge מאפשרת תיכון, עשיית סימולציות ואנליזות, ייצור CNC וניהול מידע הנדסי אינהרנטי. כך, אומרים במקיט, תוכל לתמי 4 לקצר את משך תהליכי הפיתוח, ההנדסה והייצור, ולהפחית את מספר הטעויות בתהליך התכנון. באמצעות הסימולציות שמערכת ה-Solid Edge מאפשרת, תוכל החברה לבצע בדיקות, שינויים ותיקונים כבר בשלבי התכנון. מערכת ה-Teamcenter של SIEMENS-UGS החדשה של תמי 4, מאפשרת לנהל את המידע ההנדסי אודות המוצר, את בקרת התצורה, את התהליכים וכן ניהול מחזור החיים של כל המוצרים בארגון. ממקיט נמסר, כי התוכנה נותנת גם מענה לשיתוף מידע בין העובדים השונים, באמצעות כלי השיתופיות המובנים בה. כמו כן, היא מאפשרת אינטגרציה עם ואל מערכת ה-ERP הקיימת בארגון.

עמי דניאלי, סמנכ"ל בכיר לתחום ניהול הידע במקיט, אמר: "בשוק האגרסיבי והתחרותי של היום, יש לפן הטכנולוגי חשיבות מכרעת. המערכות החדשות שהוטמעו בתמי 4 יאפשרו לחברה להאיץ את תהליכי התכנון והייצור ולהגיע לשוק לפני המתחרים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים