נוקיה-סימנס תפטר יותר מחמישית מעובדיה – ותתמקד בפעילות הסלולר

החברה תפטר 17 אלף עובדים עד סוף 2013 ● לא ידוע האם הפיטורים יבוצעו גם בישראל ● כמו כן, מתכוונת נוקיה-סימנס לבצע שינוי של המבנה הארגוני בחברה וכן לשנות ולהעביר משרדים ומרכזי מו"פ ברחבי העולם ● ראג'יב סורי, מנכ"ל נוקיה-סימנס: "עלינו לנקוט צעדים משמעותיים כדי להיות תחרותיים לטווח הארוך ולשפר את הרווחיות שלנו בשוק הטלקום"

יצרנית ציוד התקשורת נוקיה-סימנס (Nokia Siemens) הודיעה, כי עד סוף 2013 היא תפטר 17 אלף עובדים, כחלק מניסיונה להיות רווחית יותר ולהניב חיסכון של מיליארד יורו. מדובר בקצת יותר מחמישית מ-74 אלף עובדיה.

החברה, שהיא מיזם משותף של נוקיה (Nokia) וסימנס (Siemens) שהוקם ב-2007, הודיעה שעל פי האסטרטגיה העסקית החדשה שהיא התוותה, בכוונתה להתמקד בפעילות בעולם הסלולר. במסגרת זו, בכוונת נוקיה-סימנס לספק פתרון מקצה לקצה בעולם הנייד – מתשתיות תקשורת ועד שירותים. כמו כן, מתכוונת החברה להתמקד בניהול חוויית הלקוח (CEM) ובשירותים נוספים.

כחלק מהמהלך מתכוונת נוקיה-סימנס, בין היתר, לבצע שינוי של המבנה הארגוני בחברה, לאחד אתרים, לשנות ולהעביר משרדים ומרכזי מו"פ ברחבי העולם ולשפר את היעילות של תפעול השירות.

"אנחנו מאמינים שעתיד התעשייה הניידת הוא בפס הרחב ובשירותים נלווים", אמר ראג'יב סורי, מנכ"ל נוקיה-סימנס. "עם זאת, בה בעת, עלינו לנקוט צעדים משמעותיים כדי להיות תחרותיים לטווח הארוך ולשפר את הרווחיות שלנו בשוק הטלקום המאתגר. למרות השינויים המבניים, לא נקצץ בתקציבי המו"פ, כי היעד שלנו הוא לספק את תשתיות התקשורת לעולם הנייד היעילות ביותר".

לא נמסר באילו מדינות בעולם יפוטרו העובדים. כמו כן, לא נמסרה תגובת נציגות החברה בישראל. יצוין, כי בפברואר פיטרה החברה 50 מעובדיה בארץ.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים