שמוליק סיטון, סאפ ישראל: "BI נייד נחוץ למנהלים ועובדים על מנת לסגור עסקאות בזמן אמת"

"כיום אנשי המכירות נדרשים לענות על שאלות כדי שיוכלו לסגור עסקה ולהיות תחרותיים. שאלות עליהן יש לספק מענה מיידי ולא ניתן להמתין עד לשובם למשרד", אומר סיטון מנהל תחום פעילות ה-BI בסאפ ישראל, בעקבות ההכרזות החדשות של מוצרי ביזנס אובג'קטס בתחום המובייל, שהופכות את השימוש ב-BI נגיש לכל עובד ומנהל ● "פתרונות ה-BI למובייל מאפשרים לעובדים הניידים להשתמש בדיוק באותם דו"חות Web Intelligence אשר בהם הם עושים שימוש כאשר הם מחוברים למחשב השולחני שלהם, בהבדל אחד - הדו"חות מוצגים בצורה המותאמת למכשיר הנייד אשר ברשותם", אומר סיטון

"בעידן בו כח האדם נייד, בינה עסקית ניידת נחוצה למנהלים ועובדים ומאפשרת להם לסגור עסקאות בזמן אמת", כך אמר שמוליק סיטון, מנהל תחום פעילות ה-BI בסאפ (SAP) ישראל, בשיחה עם אנשים ומחשבים, בעקבות כנס הלקוחות הגדול שערכה סאפ במדריד, שם נחשפו פתרונות המובייל של ביזנס אובג'קטס (Business Objects), אותה רכשה סאפ ב-2008.

לדברי סיטון, "כיום אנשי המכירות נדרשים לענות על שאלות כדי שיוכלו לסגור עסקה ולהיות תחרותיים. שאלות עליהן יש לספק מענה מיידי ולא ניתן להמתין עד לשובם למשרד. גם טכנאי השירות זקוקים למידע אחזקה מפורט על מנת לפתור בעיות – מבלי לבצע ביקורים נוספים באתר הלקוח".

"גישה לנתוני ה-BI באמצעות המכשירים הניידים מאפשרת לארגונים להיות תחרותיים בעידן גלובאלי, בסביבות העסקיות הפעילות סביב השעון", אומר סיטון.

במסגרת התצוגות בתערוכה שליוותה את הכנס, הוצגו פתרונות שונים מבית ביזנס אובג'קטס, כאשר גולת הכותרת הייתה, כאמור, גרסת המובייל של יישום ה-BI. הגרסה הזו, לדברי סיטון, "מאפשרת לעובדים הניידים להשתמש בדיוק באותם דו"חות Web Intelligence או דו"חות תפעולים אשר בהם הם עושים שימוש כאשר הם מחוברים למחשב השולחני שלהם, בהבדל אחד – הדו"חות מוצגים בצורה המותאמת למכשיר הנייד אשר ברשותם".

סיטון מסביר, כי הפתרונות החדשים אינם מהווים רק שדרוג טכנולוגי, אלא מייעלים באופן ממשי את פעילות הארגון. "הארגון יכול לשפר את רמת שירות הלקוחות שלו באמצעות מידע מלא אודותיהם, המצוי אצל אנשי המכירות ואצל אנשי השירות", מסביר סיטון. "מידע זה עוזר לאותם משתמשים לפתור בעיות באופן יעיל יותר ומהיר יותר אצל הלקוחות. גם פריון העובדים הנמצאים מחוץ למשרד משתפר, משום שהעובדים נגישים יותר ויכולים לעבוד בצורה יעילה יותר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים