צ'יינה טלקום תציע שירותי סלולר בארצות הברית

השירותים שתציע החברה הסינית בארצות הברית מיועדים ללקוחות שמרבים לנסוע בין שתי המדינות ● השירות יופעל במתכונת של מפעילת רשת וירטואלית (MVNO), אך לא צוין מאיזו חברת סלולר קיימת בארצות הברית תרכוש צ'יינה טלקום את קיבולת הרשת לצורך פעילותה ● ניקול פנג, מנהלת מחקר בחברת Canalys: "בארצות הברית לא ישמחו לגלות שחברה סינית גדולה מתכוונת לפעול על אדמתם"

בחברת צ'יינה טלקום (China Telecom) מתכוונים להשיק בארצות הברית שירותי סלולר שמיועדים ללקוחות סינים-אמריקנים, סטודנטים ותיירים שמרבים לנסוע בין שתי המדינות – מסרה דוברת החברה.

בחברה הבת של צ'יינה טלקום בארצות הברית נמצאים עדיין בשלבים ראשונים של תכנון השירות, וטרם התקבלה החלטה מתי הוא יופעל, מסרה דוברת החברה ליסה ליי. השירות יופעל במתכונת של מפעילת רשת וירטואלית (MVNO), הוסיפה הדוברת, אך לא ציינה מאיזו חברת סלולר קיימת בארצות הברית תרכוש צ'יינה טלקום את קיבולת הרשת לצורך פעילותה.

בסין משרתת צ'יינה טלקום 116 מיליון מנויים, והיא נחשבת לקטנה מבין שלוש חברות הסלולר הפועלות בסין. השקת השירותים בארצות הברית עשויה להעניק לחברה יתרון חשוב בסין, נוכח העובדה שסינים רבים נוסעים לעתים קרובות לארצות הברית, על פי ניקול פנג, מנהלת מחקר בחברת Canalys. "הם לא מתכוונים להתחרות בחברות האמריקניות על לקוחות מארצות הברית", ציינה פנג.

צ'יינה טלקום שייכת לממשלת סין וכוונתה לפעול בארצות הברית עשויה לספוג ביקורת מצד הרשויות בארצות הברית. "בארצות הברית לא ישמחו לגלות שחברה סינית גדולה מתכוונת לפעול בארצות הברית", ציינה פנג. "מעניין יהיה לראות כיצד יטפלו הרשויות בארצות הברית בסוגיה, נוכח ניסיון העבר עם חברת Huawei" (חברה סינית לציוד רשת שניסתה לפעול בארצות הברית אך עסקאות רבות שלה נאסרו עקב חששות מפני קשרים שלה לצבא סין).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים