אפל: לא יהיה Siri במכשירים ישנים יותר מ-iPhone 4S

מהנדסי אפל הודיעו, כי "Siri פועל רק במכשירי iPhone 4S, וכרגע אין לנו שום תוכניות לתמוך במכשירים ישנים יותר" ● יישום Siri, ששוחרר בגרסת בטה בלעדית במכשירי ה-iPhone 4S, משתמש במיקרופון המובנה במכשיר כדי להפוך הוראות קוליות לפעולות במכשיר, כולל פעולות העושות שימוש בחיבורי הרשת, כמו חיפוש באינטרנט, רישום תזכורות, בדיקת שערי מניות ועוד

לאפל (Apple) אין כל כוונה לאפשר תפעול של יישום Siri שלה, העוזר האלקטרוני, במכשירים בעלי מערכות הפעלה מגרסאות קודמות, כך דיווח מפתח התוכנה מייקל סטיבר.

יישום Siri, ששוחרר בגרסת בטה בלעדית במכשירי ה-iPhone 4S, משתמש במיקרופון המובנה במכשיר כדי להפוך הוראות קוליות לפעולות במכשיר, כולל פעולות העושות שימוש בחיבורי הרשת, כמו חיפוש באינטרנט, רישום תזכורות, בדיקת שערי מניות ועוד.

אחד מאנשי הקשר של סטיבר סיפר, כי כשהתקשר לאפל לדווח על באג, הוא אף הציע לאפל לאפשר למשתמשים לשדרג את גרסת מערכת ההפעלה שלהם כולל יישום ה-Siri, בתשלום.

לפי הצעתו, בעלי iPhone 4 ו-iPod Touch מהדור הרביעי ישלמו תעריף של 19.9 דולרים לשדרוג מערכת ההפעלה שלהם לגרסה מיוחדת, 5.0.1, שתכלול את יישום Siri. לכך הגיבו מהנדסי אפל: "Siri פועל רק במכשירי iPhone 4S, וכרגע אין לנו שום תוכניות לתמוך במכשירים ישנים יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים