עיריית פתח תקווה הטמיעה את CA Service Desk; ההיקף: מאות אלפי שקלים

העירייה הטמיעה את התוכנה לניהול תהליכי התפעול והשירות במסגרת שידרוג של מערך השירות שלה ● בשלב מאוחר יותר מתוכנן לחבר את מערכת השירות ל-CMDB בעירייה, כך שיתאפשר לנהל את הקשרים בין ישויות תשתית לבין תהליכים עסקיים של העירייה ● רן שלום, מנהל אגף מערכות מידע ומיחשוב בעיריית פתח תקווה: "אנו משוכנעים כי שידרוג המערכת הקיימת יאפשר לנו לשפר את הביצועים ואת שביעות רצון הלקוחות"

עיריית פתח תקווה שידרגה את מערך השירות שלה והטמיעה את CA Service Desk לניהול תהליכי התפעול והשירות עבור כ-1,500 לקוחות פנימיים מעובדי העירייה ויחידות הסמך שלה. המערכת של CA, שהחליפה מערכת קודמת של החברה, מתממשקת למערכת ה-BI של העירייה ויודעת להציף את הנתונים המתאימים על מנת שיתקבלו החלטות מושכלות על ידי האחראים לכל תחום בעירייה. היקף הפרויקט, שארך כ-3 חודשים והסתיים באוקטובר, עומד על מאות אלפי שקלים.

CA SDM הינה תשתית לניהול תהליכי תפעול ושירות ארגוני המאפשרת לנהל את מחזור החיים של עשרות תהליכים ותתי מערכות שונים ובהם ניהול ארועים, בעיות, בקשות שירות, שינויים, מצאי ידע, ועוד. המערכת תומכת ב-Best Practice של ITIL, אשר מיושמת בעירייה.

בשלב מאוחר יותר מתוכנן לחבר את מערכת השירות ל-CMDB בעירייה, כך שיתאפשר לנהל את הקשרים בין ישויות תשתית לבין תהליכים עסקיים של העירייה. כך, בעת תקלה בתשתית ניתן לנהל את כל תהליך הטיפול בתקלה בהיבט עסקי עם מיקוד טכנולוגי, המקצר את זמן הטיפול וניהול הקשר מול הלקוח.

רן שלום, מנהל אגף מערכות מידע ומיחשוב בעיריית פתח תקווה, אמר כי "בחרנו במערכת SDM מבית CA לשמש כתשתית הליבה התפעולית של העירייה. זוהי בחירה אסטרטגית אשר משולבת בתפישה המיחשובית של העירייה. אנו משוכנעים, כי שידרוג המערכת הקיימת יאפשר לנו לשפר את הביצועים ואת שביעות רצון הלקוחות".

שי און, מנכ"ל CA ישראל, הוסיף כי "אנו שמחים וגאים כי עיריית פתח תקווה בחרה במוצר ה-SDM של CA. אני משוכנע שמערכת השירות של העירייה תספק מעתה שירות איכותי ואמין יותר לכל לקוחותיה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים