משה תמיר, מגדל: "החוכמה היא לייצר ביקוש לתוכן שאין לו ביקוש טבעי"

"הדרך לייצר ביקוש שכזה היא ביצירת חיבור לפלטפורמה שנותנת ערוצי הפצה שעימם ניתן להשלים את הטרנזקציה, כאשר סופם הוא בערוץ הפיזי", אמר תמיר, משנה למנכ"ל חברת הביטוח ● הוא תיאר חיבור בין העולם הווירטואלי לזה הפיזי, שבמסגרתו לקוח שמעוניין בקרן פנסיה, למשל, נכנס לגוגל, מוצא תוכן רלוונטי של החברה ובסופו של דבר - מתקשר עם סוכן ● "זה לא מסחר אלקטרוני מלא, אבל זה מסחר אמיתי", אמר

"אדם לא קם בבוקר ורוצה לדעת על יישום בטלפון החכם שלו שמשווה בין קרנות פנסיה. החוכמה היא לייצר תוכן אינטרנטי וסלולרי ולהביא לכך שיהיה לו ביקוש, אף שאין לתוכן שכזה ביקוש טבעי", כך אמר משה תמיר, משנה למנכ"ל מגדל חברה לביטוח.

תמיר דיבר בפאנל שנערך במסגרת התחרות השנתית לאתרי אינטרנט ומובייל, Webi 2011. התחרות נערכת זו השנה השביעית ברציפות על ידי קבוצת אנשים ומחשבים. טקס הענקת הפרסים לאתרים הזוכים נערך אתמול (א') במלון שרתון תל אביב, בהשתתפות נציגי הארגונים הזוכים ובהנחייתו של פלי הנמר, יזם ונשיא אנשים ומחשבים. מנחה הפאנל היה עידו לוי, יושב ראש חבר השופטים של התחרות.

"האתגר הוא לעשות את המעבר מהעולם הפיזי לדיגיטלי", הוסיף תמיר. לדבריו, "העולם הפך לרב-ערוצי וגלובלי, ויש צורך ליצור ביקושים למוצרים. אמנם, נכון שאף אחד לא קם בבוקר והדבר הראשון שהוא חושב עליו זה יישום ייחודי לטובת קרן הפנסיה שלו, אבל, מצד שני, הוא כן נכנס לגוגל (Google). הוא שמע משהו על חסכון לילדים, אז הוא יכתוב במנוע החיפוש 'איך חוסכים לילדים' וימצא תוכן ייעודי שלנו שמסביר לו את זה. משם הוא יעבור לפלטפורמה דיגיטלית ענפה שהקמנו לאלפי סוכנים. זה מה שמחבר את העולם הפיזי לדיגיטלי, כי ככה, בסופו של דבר, הוא יפגוש סוכן שלנו בקריית שמונה, מקום מגוריו. כל החוויה נמצאת ברשת, וכשהלקוח מסיים אותה, הוא יכול לשלוח הודעת SMS לסוכן סמוך לביתו. זה לא מסחר אלקטרוני מלא, אבל זה מסחר אמיתי. זו העוצמה האמיתית שפיתחנו".

הוא אמר, כי "הדרך לייצר ביקוש לעולם תוכן שאין לו ביקוש טבעי היא ביצירת חיבור לפלטפורמה שנותנת ערוצי הפצה שעימם ניתן להשלים את הטרנזקציה, כאשר סופם הוא בערוץ הפיזי".

לדברי תמיר, "התחום שלנו משווק על ידי סוכני ביטוח. המהפכה הדיגיטלית והשינויים בהרגלי הצריכה אמנם קרו, אבל סוכני הביטוח לא השתנו. גילם הממוצע של הסוכנים עומד על יותר מ-50". לכן, אמר, "עבדנו קשה בשנתיים האחרונות, על מנת לחבר בין העולמות הווירטואלי והפיזי. אנחנו מאמינים שזו העוצמה שלנו".

תמיר סיים בציינו, כי "לפני שלושה חודשים מגדל נבחרה כחברת ביטוח מועדפת על ידי סוכניה, כאשר הגורם המבדל המרכזי הוא הפלטפורמה הדיגיטלית, שמקלה עליהם את העבודה בעולם החדש".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים