ויידלינק הטמיעה CRM של מיקרוסופט בזרועות ברקן; ההיקף נאמד ב-400 אלף שקלים
המערכת, שעלתה לאוויר לפני מספר ימים, תשמש לניהול קשרי לקוחות וניהול תהליכי שיווק, שירות ומכירות בחברה האם בישראל ובחברות בנות של זרועות ברקן בארה"ב ובאירופה ● אסף שפריר, סמנכ"ל המכירות של זרועות ברקן: "חשיבותה של המערכת היא בהסדרת הליך המכירה מול השותפים שלנו, בניית תוכניות עבודה ושיווק ומיפוי השוק"
ויידלינק (Widelink) מקבוצת אמן מחשבים הטמיעה מערכת CRM של מיקרוסופט בחברת זרועות ברקן. המערכת, שעלתה לאוויר לפני מספר ימים, תשמש לניהול קשרי לקוחות וניהול תהליכי שיווק, שירות ומכירות בחברה האם בישראל ובחברות בנות של זרועות ברקן בארה"ב ובאירופה. המערכת של אמן מחשבים שיושמה בזרועות ברקן אמורה להתממשק למערכות התפעוליות הקיימות בחברה ולהציג לאנשי המכירות תמונת לקוח מלאה, המשלבת נתוני לקוח אישיים ונתונים עסקיים. היקפו הכספי של הפרויקט, שנמשך כארבעה חודשים, נאמד בכ-400 אלף שקלים.
אסף שפריר, סמנכ"ל המכירות של זרועות ברקן, אמר, כי "אנו רואים בתודעת השירות ללקוחות חשיבות עליונה. בחרנו בקבוצת אמן מחשבים להטמיע את המערכת על מנת לשפר את תהליכי התקשורת מול לקוחותינו. זאת, על ידי גיבוש מערכת אחת מתקדמת, אשר תרכז עבורנו את כל המידע על הלקוחות ובכך תהפוך את האינטראקציה מולם למהירה וקלה יותר. בנוסף לשיפור תהליכי התקשורת מול לקוחותינו, חשיבותה של המערכת היא בהסדרת הליך המכירה מול השותפים שלנו, בניית תוכניות עבודה ושיווק ומיפוי השוק".
לדברי עופר עסיס, מנהל תחום יישומים ארגוניים בקבוצת אמן מחשבים, "הממשק החדש יוצר חיבור ואינטגרציה המאפשרים לקבל 'עולם יישומים' משולב ואחיד, מבלי הצורך לעבור בין מערכת למערכת. הממשק של ויידלינק מאפשר העברת נתונים כספיים של הלקוח, פרטי הצעות מחיר ללקוח והעברת פרטי קריאות שירות ממערכת ה-ERP למערכת ה-CRM, כך שמשתמשי המערכת יוכלו לצפות בכל קריאות השירות המקושרות לתיק הלקוח".
תגובות
(0)