סיטריקס הכריזה על הדור הבא של CloudGateway לניהול מערכות בסביבת ענן

המדובר במוצר המאחד, צובר, מנהל ומעביר יישומי ווב, SaaS וחלונות ואפליקציות לניידים - לכל משתמש בכל מכשיר ● מארק טמפלטון, נשיא ומנכ"ל סיטריקס: "CloudGateway מספק שירותים אחודים ומאפשר למשתמשים להיות ניידים כפי שהם רוצים ובד בבד מספק ל-IT שליטה ביישומים ובמידע הארגוני"

27/10/2011 16:15

סיטריקס (Citrix), המתמחה בתשתיות לאספקת יישומים ומיוצגת בישראל על ידי קבוצת אמן, הכריזה בכנס 2011 Citrix Synergy, שנערך השבוע בברצלונה, על השלב הבא של קו מוצרי ה-Citrix CloudGateway.

המדובר במוצר המאחד, צובר, מנהל ומעביר יישומי ווב, SaaS וחלונות (Windows) ואפליקציות לניידים – לכל משתמש בכל מכשיר. קו מוצרי CloudGateway נותן למשתמשי הקצה גישה עצמאית לכל היישומים העסקיים שלהם ומספק למחלקת ה-IT שליטה מוחלטת ביישומים ונתונים מסביבות ענן ציבוריות ובך תורם לאימוץ מהיר של טכנולוגיות ענן וניידות בארגון.

על פי סיטריקס, דרישות הארגונים מה-IT גורמות לכך שמחלקות ה-IT נדרשות לספק תמיכה למגוון סוגי מכשירים ניידים ולסוגים חדשים של יישומי ענן, אולם המערכות והתהליכים ב-IT המסורתי מעולם לא תוכננו לתמוך בגמישות ובאפשרויות שמציע עולם הענן. לכן, יש להתמודד עם כל יישום או מכשיר חדש בנפרד. כתוצאה מכך, מחלקות ה-IT מאבדות שליטה ביישומי ענן ובאפליקציות בהן משתמשים העובדים בניידים – ובכך טמון סיכון למידע הארגוני.

בנוסף לכך, מסבירים בסיטריקס, ישנן בעיות בחיבורים ובגישה ליישומים, מה שמוביל לתסכול ולירידה בפרודוקטיביות של העובדים. כדי להתגבר על בעיות אלה, יש צורך בפתרונות שיאחדו את אגרגציית המידע, ויספקו שליטה והעברה מהירה של יישומים מכל סוג לכל מכשיר, בכל מקום. קו מוצרי CloudGateway, על פי החברה, פותר בעיות מסוג זה.

סיטריקס רוצה להיות זו שמקשרת את כל היישומים והנתונים בשלושת העננים: האישי, הפרטי והציבורי. צילום: פלי הנמר

מארק טמפלטון, נשיא ומנכ"ל סיטריקס המוביל אותה זה 16 שנה, הכריז בכנס, כי "הצמיחה בתחום המכשירים הניידים ויישומי הענן מביאה את ה-IT למתן פתרונות מבודדים אשר הינם יקרים ומורכבים. לכן יצרנו את Citrix CloudGateway, המספק שירותים אחודים ומאפשר למשתמשים להיות ניידים כפי שהם רוצים ובד בבד מספק ל-IT שליטה ביישומים ובמידע הארגוני".

שער הענן של סיטריקס הוא חלק מחזון החברה: Anyone, Anywhere, Anytime, Any Device. צילום: פלי הנמר

הקישור האולטימטיבי - מכל מכשיר לכל יישום בעידן הענן. צילום: פלי הנמר

מארק טמפלטון, נשיא ומנכ"ל סיטריקס, מצביע על העתיד שכבר כאן: עידן הענן שמחבר את כל האנשים עם כל המכשירים לשיפור העסקים. צילום: פלי הנמר

מארק טמפלטון בכנס המשתמשים Citrix Synergy 2011. צילום: פלי הנמר

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לספרד

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים