אורקל ו-Cvidya הישראלית הכריזו על פלטפורמה חדשה ל-Exadata

המערכת מיועדת לספק פתרונות בתחומי הבטחת הכנסות, ניהול הונאות ואחזור מידע, תוך שהיא מטפלת בנפחי מידע של מיליארדי תנועות ● אלון אגינסקי, מנכ"ל Cvidya: "מדובר בפריצת דרך משמעותית ביותר בכל הקשור לעיבוד תנועות בהיקפים גדולים"

25/10/2011 14:53

אורקל (Oracle) ו-Cvidya הישראלית הכריזו על פלטפורמה חדשה, המשלבת בין מערכות התוכנה Revenue Intelligence של Cvidya למערכת ה-Exadata של אורקל. Cvidya, המפתחת פתרונות תוכנה לניהול הכנסות וניהול סיכונים בחברות טלקום, היא שותף עסקי בכיר של אורקל מעל שש שנים. את ההכרזה ביצעו שתי החברות בכנס העולמי השנתי של אורקל, Oracle OpenWorld, שנערך בסן פרנסיסקו בתחילת החודש.

המערכת המשולבת מיועדת לספק פתרונות בתחומי הבטחת הכנסות (Revenue Assurance), ניהול הונאות (Fraud Management) ואחזור מידע (Data Retention), כפי שמתחייב על פי חוקי הביטחון בכל מדינה, תוך שהיא מטפלת בנפחי מידע עצומים – מיליארדי תנועות שנאספות מרשתות הטלקום העמוסות לצורכי ניתוח והפקת מידע עסקי (KPI). האפשרות לעבד נפחי תנועה גדולים במיוחד טמונה בארכיטקטורה המקבילית של המוצר, המעצימה באופן בולט את היכולת לטפל בטרנזקציות המועברות בין בסיס הנתונים למערכות האחסון ב-Exadata.

מלבד החומרה, כוללת המערכת המשולבת גם מודל נתונים ספציפי של אורקל, Oracle Communication Data Model, כפי שמוגדר על ידי פורום הטלקום העולמי. לפיכך, יכולה המערכת המשולבת להציג יכולות ניתוח ואנליזה מורחבות של המידע על בסיס מודל הנתונים הסטנדרטי בטלקום.

לדברי אלון אגינסקי, מנכ"ל Cvidya – שהופיע על במת המליאה המרכזית בכנס, "בהפעלת התוכנה של Cvidya על מערכי שרתים סטנדרטיים, כ-75% מזמן העיבוד מנוצל לאיסוף ונורמליזציה של המידע הגולמי ואילו יתרת 25% של הזמן מנוצלת לניתוח ואנליזה. אולם, כאשר מפעילים את התוכנה מעל גבי ה-Exadata של אורקל, הרי שהיחסים משתנים משמעותית: איסוף המידע לוקח רק 17% מהזמן ולכן מותיר 83% מהזמן לניתוח והפקת מסקנות עסקיות".

מימין: אלון אגינסקי - מנכ"ל Cvidya, יחד עם ג'דסון אלטופ - סגן נשיא בכיר באורקל העולמית לשותפים עסקיים

כדוגמה הציג אגינסקי את תוצאות מבחני הביצועים שהתקיימו אצל לקוח גדול בבריטניה, לפיהם הצליחה המערכת המשולבת לאסוף ולנרמל מעל חמישה מיליארד תנועות (CDR) ביום ולאחר מכן להריץ שאילתות מול מאגר מצטבר של 300 מיליארד CDR עם זמן תגובה ממוצע של 1-3 שניות לשאילתא.

"מדובר בפריצת דרך משמעותית ביותר בכל הקשור לעיבוד תנועות בהיקפים גדולים", אמר אגינסקי, "ואנחנו כבר מתכוננים לאולימפיאדה שתיערך בבריטניה בשנת 2012 ושצפויים לבקר בה מיליוני אנשים – על כל המשמעויות הביטחוניות והתפעוליות של הנושא בתחום הטלקום".

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לארצות הברית

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים