אבנר שטראוס, מנכ"ל שטראוס אסטרטגיה: "אליסון שינה את כללי המשחק בשוק המיחשוב"

"המהלך הזה מערער ממשית את שיווי המשקל שהיה עדין גם ככה בתעשיית ה-IT העולמית, והשלכותיו יורגשו היטב כבר ברבעונים הקרובים, גם בישראל", אומר שטראוס לאנשים ומחשבים ● "אין ספק שמדובר במהלך מבריק, שלא לומר גאוני"

"אין ספק שמדובר במהלך מבריק, שלא לומר גאוני, של לארי אליסון, המשנה את מהלך המשחק של שוק המיחשוב לארגונים גדולים בעולם וגם בארץ", אמר אבנר שטראוס, מנכ"ל שטראוס אסטרטגיה, לאנשים ומחשבים. לדבריו, "אליסון יצר מצב בו, יחד עם הרכישה של BEA, הוא הופך לספק מספר אחת של תשתית תוכנה ארגונית מבוססת J2EE לארגונים גדולים, לצד יבמ, כמובן".

הוא הוסיף, כי "הרכישה של סאן מחזקת בצורה דרמטית את פלטפורמת הפיוז'ן אל מול WebSphere של יבמ, כחלופה המשמעותית והחזקה ביותר לענק הכחול בתחום זה. מהלך הרכישה מייצר יתרון משמעותי גם אל מול סאפ עם NetWeaver שלה וגם אל מול מיקרוסופט עם דוט.נט וסדרת שרתי התוכנה של מיקרוסופט לארגון הגדול".

לגבי שרתי סאן, אומר שטראוס, כי "אליסון נכנס כך בסערה אל עולם החומרה, תוך שהוא מצויד במנעד רחב ומרשים ביותר של שרתים". נכון, הוא מסייג, "מהלך זה יוצר תחרות ברורה מול דל ו-HP – בעלות הברית הוותיקות של אורקל, אולם מחזק את אורקל בצורה בלתי רגילה מול יבמ כספק היחיד המסוגל לתת כעת פתרון מלא מרמת הדיסק והברזלים ועד רמת התהליכים העסקיים".

"המהלך הזה של טייס המיג מפאלו אלטו (אליסון)", הוא מסכם, "מערער ממשית את שיווי המשקל שהיה עדין גם ככה בתעשיית ה-IT העולמית, והשלכותיו יורגשו היטב כבר ברבעונים הקרובים, גם בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים