קו מערכות תאחד את מערכות ה-ERP של וילי-פוד וסלטי שמיר; ההיקף: מאות אלפי שקלים

עם העלייה לאוויר תשרת המערכת החדשה מפיצים, נהגים, מנהלי מכירות, בקרים, חשבים, מנהלי חשבונות, מנהלי מחסנים ועוד ● בסך הכל תשרת המערכת המאוחדת כ-100 משתמשים במספר אתרים

קו מערכות תאחד את מערכות ה-ERP של החברות וילי-פוד וסלטי שמיר, שבה רכשה וילי-פוד את השליטה לפני כשנה. מערכת CAV ERP שתוטמע בחברה המאוחדת תטפל בערוצי הפצה ומכירות המשותפים לשתי החברות. המערכת המאוחדת תשרת כ-100 משתמשים במספר אתרים. היקפו הכספי של הפרויקט, שייארך כשלושה חודשים, לא הותר לפרסום אך גורמים בענף מעריכים אותו במאות אלפי שקלים.

הפרויקט נועד לסייע לוילי-פוד לממש את האיחוד בינה ובין סלטי שמיר באמצעות ניהול משותף של תהליכים עסקיים מרכזיים. המערכת אמורה לאפשר לוילי-פוד – בעת הזמנה של לקוח – לקלוט באותה הזמנה גם את המוצרים של וילי-פוד וגם של סלטי שמיר, כך שהמוצרים יגיעו ללקוח במסגרת אותו שינוע.

אבי פסטרנק, מנהל שיווק ופיתוח עסקי בקו מערכות, אמר, כי "עם העלייה לאוויר תשרת המערכת החדשה מפיצים, נהגים, מנהלי מכירות, בקרים, חשבים, מנהלי חשבונות, מנהלי מחסנים ועוד, כאשר חלקם משתמשי מסופונים, המחוברים ישירות למערכת CAV ERP. העלייה לאוויר תכלול מודולים בתחומי רכש, כספים, מכירות והפצה, ממשקים למערכת ניהול מחסנים, ומסופונים לאנשי מכירות".

לדברי פסטרנק, "האתגר מבחינה מיחשובית היה הצורך לאחד את תשתיות המערכות, לרבות הפריטים והאינדקסים, ולתת מענה לריבוי ערוצי הפצה לצד ריבוי של מוצרים. הפרויקט מלווה בפעילות של אפיון, תכנון, הטמעה והדרכה, אשר בוצעה על ידי צוות פיתוח והטמעה בכיר של קו מערכות, ביחד עם אנשי וילי-פוד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים