!We הטמיעה מערכות אחסון של נט-אפ בוואלה!; ההיקף: מאות אלפי דולרים

במסגרת הפרויקט שידרגה !We את תשתיות האחסון של וואלה! על בסיס מערכת FAS6040 של נט-אפ בתצורת שרידות מלאה ● המערכת החדשה שולבה בין היתר במערך הוירטואליזציה מבוסס VMware שהוקם בוואלה! לפני מספר חודשים

!We, מקבוצת חילן-טק, ביצעה פרויקט לשדרוג תשתיות האחסון של חברת וואלה! על בסיס מערכת FAS6040 של נט-אפ בתצורת שרידות מלאה. המערכת החדשה שולבה בין היתר במערך הוירטואליזציה מבוסס VMware שהוקם בוואלה! לפני מספר חודשים והיא תשמש בנוסף לאחסון אתרים של וואלה!. היקפו הכספי של הפרויקט מוערך במאות אלפי דולרים.

מערכת האחסון החדשה מבוססת, כאמור, על טכנולוגיית נט-אפ והיא אמורה לשרת את מאות שרתי הלינוקס הקיימים כיום בוואלה! בפרוטוקול NFS תוך שמירה על רמת ביצועים גבוהה והפעלת פונקציונאליות מתקדמת כגון שכפול מידע, מנגנון Deduplication ועוד. המערכת מיישמת מאיץ ביצועים המבוסס על טכנולוגיית NetApp Performance Acceleration Module.

לדברי שרון וייס, סמנכ"ל פיתוח ותשתיות בוואלה!, "שדרוג פתרון האחסון המרכזי לדפי האתר על תכניו ושירותיו נעשה במטרה להבטיח למיליון הגולשים בוואלה! מדי יום את הזמינות והנגישות המהירים ביותר הקיימים באתרי האינטרנט בארץ. מערכת NetApp FAS604 נבחרה בשל הביצועים הגבוהים שהיא מספקת לצד פונקציונאליות רחבה הכוללת בין היתר יכולת להעתיק נתונים לאתר מרוחק לצרכי גיבוי, הבטחת התאוששות מהירה מאסונות וכלי ניהול ובקרה טובים ביותר".

ואדים סולובי, סמנכ"ל הטכנולוגיות של חברת !We, אמר, כי "מוצרי האחסון של נט-אפ מתוכננים על מנת לספק את מיטב פתרונות האחסון הקשורים לרשת בסביבות הנדרשות לתמוך באחסון מידע קריטי, בסביבה בעלת זמינות גבוהה ורמת אבטחה מירבית. מוצרי הסדרה מציעים מגוון רחב של יכולות התקשרות לרשת ובאמצעותה אל מבחר מערכות שרתים ולקוחות, תוך שימוש בריבוי פרוטוקולים לגישה ולניהול קבצים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים