איתי גיסין, מינטיגו: "המערכת שלנו יודעת להביא לידים שהם 'מתחת לרדאר'"

"התוצאות הן לרוב הכפלה ויותר של רמת ההיענות ושל רמת ההמרה", מסביר גיסין בראיון לקראת הגמר הישראלי של תחרות SmartCamp 2011 שעורכת יבמ ● לדבריו, "בסופו של דבר כל עסק צריך לידים ממוקדים, החל מבית תוכנה של כמה עשרות אנשים ועד חברות הטלקום הגדולות בעולם המעסיקות אלפי אנשים"

18/09/2011 16:28

לקוחות הם הבסיס של כל עסק ורשת האינטרנט מציעה לעסקים בתחום ה-B2B שפע אדיר של מידע על לקוחות פוטנציאליים. האתגר הוא למצוא את הלקוחות הנכונים. מינטיגו (Mintigo) מציעה לחברות טכנולוגיה, מוסדות פיננסים וספקיות תקשורת, שירות מבוסס טכנולוגיה המאפשר גיוס ממוקד של לקוחות חדשים בעלי ערך גבוה. החברה עלתה בימים אלה לשלב הגמר בתחרות SmartCamp ישראל 2011 שעורכת יבמ (IBM), ותתחרה מול ארבע נוספות ביום ד' הקרוב על הזכות לייצג את ישראל בתחרות העולמית, שתיערך בסן פרנסיסקו בתחילת 2012.

השירות שמציעה מינטיגו מתבסס על מערכת טכנולוגית המאפשרת ניתוח מידע עצום (Big Data) ומייצר גידול חד בשיעורי המרה ומכירות. "הגישה החדשנית מתחילה בניתוח הלקוחות הקיימים של העסק ודרך סריקה וניתוח של כמויות עצומות של מידע אנחנו בונים את 'קוד הלקוח' – פרופיל הלקוח האופטימלי של החברה, שהיא הלקוח שלנו", מסביר איתי גיסין, סמנכ"ל השיווק של מינטיגו.

"קוד הלקוח הוא החתימה שאנחנו מחפשים ברשת, שמורכבת מעשרות טריגרים שונים – עסקיים טכנולוגיים או אישיים, כמו למשל פרופיל הנהלה, טרנד גידול בעסקים, כניסה לתחומים חדשים ועוד", מסביר גיסין.

בהתבסס על "קוד הלקוח", פונה הפתרון של מינטיגו לקרולינג ברשת ולכריית מידע נרחבת. התוצאה היא  רשימת לקוחות B2B שמתאימים לפרופיל ולכן יהיו מוכנים לקבל את ההצעה של החברה. "כמות המידע שנוצרת ברשת על עסקים בשנים האחרונות, היא אדירה. אף איש שיווק, מוכשר ככל שיהיה, לא יכול לנתח את המידע הזה ולהגיע למה שהופך פרוספקט ללקוח פוטנציאלי", אומר גיסין.

התהליך מתחיל כשהלקוח מגדיר קמפיין ונותן דגימה של לקוחות קיימים למוצר שאותו הוא הולך לקדם. בסוף הניתוח, השירות של מינטיגו מזין לידים למערכת ה-CRM של הלקוח. "התוצאות הן לרוב הכפלה ויותר של רמת ההיענות ושל רמת ההמרה", אומר גיסין. כדוגמה הוא מספר על ספקית תוכנה, חברה ציבורית הנסחרת בנאסד"ק, עמה עובדת מינטיגו: "בקמפיינים הראשונים שהשוקו שילשנו את רמת התגובה ו-85% עד 90% מהלידים שסיפקנו היו חדשים. למרות שהם עבדו בעבר עם הרבה מקורות שונים, המערכת שלנו יודעת להביא לידים שהם 'מתחת לרדאר'. בהתבסס על הפעילות הרשתית שלהם, ידענו לזהות שהם ליד טוב למוצר הספציפי".

החברה הוקמה ב-2009 על ידי שלושה מפורשי הסטארט-אפ מודו (Modu) – יעקב שמע (לשעבר סמנכ"ל המוצרים של מודו) ,המכהן כמנכ"ל, צחי וייספלד (לשעבר סמנכ"ל שיווק במודו) וטל סגלוב (לשעבר סגן נשיא לפיתוח במודו), המשמש כסמנכ"ל מו"פ. אליהם הצטרף אהוד בן-ראובן (שהיה ארכיטקט בכיר בצ'ק-פוינט), המכהן כסמנכ"ל הטכנולוגיות של מינטיגו. החברה מגובה על ידי קרן סקויה (Sequoia Capital) ומשקיעים פרטיים.

המדובר בקבוצת מומחים בעלי ניסיון בניתוח מידע עצום והפלטפורמה של מינטיגו, שנבנתה בתוך החברה, מיועדת לניתוח של כמויות עצומות של מידע רשתי דרך למידה חישובית (Machine Learning). המערכת פרושה בשרתי ענן ופועלת במודל DaaS (ר"ת Data as a Service). כך, הלקוחות משתמשים בשירות ישירות מתוך סביבת ה-CRM שלהם והחברה כבר מציעה אפליקציה ל-Salesforce.com. בקרוב יושקו גם אפליקציות ל- Dynamics CRM של מיקרוסופט (Microsoft) ולמערכות נוספות.

השירות מיועד לעסקים בגודל מגוון הפועלים בשווקים שבהם האתגר של מציאת לקוחות הוא גדול, כשיש מרחב עצום של לקוחות פוטנציאליים. "בסופו של דבר כל עסק צריך לידים ממוקדים, החל מבית תוכנה של כמה עשרות אנשים ועד חברות הטלקום הגדולות בעולם המעסיקות אלפי אנשים", אומר גיסין.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים