פלאפון העבירה את היישומים הארגוניים שלה לסביבת רד-האט לינוקס; ההיקף: מאות אלפי שקלים

פרויקט ההגירה החל בהעברת מערכות השליטה והבקרה של BMC לשרתים עם מערכת רד-האט לינוקס, ולאחרונה השלימה פלאפון, בשיתוף עם קבוצת הקוד הפתוח במטריקס, את פרויקט ההגירה של מערכת ה-ERP של אורקל ובסיסי הנתונים ● אלון אופק, מנהל התשתיות בפלאפון: "ההגירה מביאה לחסכון בעלויות חומרה ותוכנה, שיפור בזמינות ובביצועי המערכת"

בית המשפט הותיר את החלטת משרד התקשורת על כנה. פלאפון

פלאפון השלימה באחרונה מספר פרויקטים להגירת מערכות מידע מסביבת יוניקס לסביבת רד-האט לינוקס (Red Hat Enterprise Linux). גורמים בענף מעריכים כי הפרויקט נאמד במאות אלפי שקלים.

פרויקט ההגירה החל בהעברת מערכות השליטה והבקרה של חברת BMC לשרתים עם מערכת רד-האט לינוקס, ולאחרונה השלימה פלאפון, בשיתוף עם קבוצת הקוד הפתוח במטריקס, נציגת רד האט בישראל, את פרויקט ההגירה של מערכת ה-ERP של אורקל (Oracle) ובסיסי הנתונים – לסביבת רד-האט לינוקס.

לדברי אלון אופק, מנהל התשתיות בפלאפון, "ההגירה לסביבת רד-האט לינוקס מביאה לחסכון בעלויות חומרה ותוכנה יקרות, שיפור בזמינות ובביצועי המערכות. כארגון טכנולוגי מוביל, בכוונתנו להמשיך בשיתוף הפעולה עם רד-האט לפרויקטים נוספים שיסייעו לנו להעניק את השירות הטוב ביותר ללקוחותינו".

מוטי הדס, מנהל קבוצת הקוד הפתוח במטריקס, אמר כי "מאות ארגונים בישראל כבר העבירו את היישומים הקריטיים שלהם מסביבת יוניקס לרד-האט לינוקס. זו מגמה המתרחשת בכל רחבי העולם וגם בישראל ובסופה יישארו שתי מערכות הפעלה בלבד – לינוקס וחלונות. כיום אני אומר בבטחון מלא כי הלינוקס הוא שחקן מרכזי ומועדף בארגונים רבים בישראל מתחום הטלקום, הפיננסים, האקדמיה, ההיי-טק והביטחון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים