דרור גולדשמיד, HP ישראל: "נצמח בקצב דו-ספרתי בתחום התקשורת ב-2012"

"אנו מגדילים באופן עקבי את אחיזתנו בשוק התקשורת ואת נתח השוק שלנו על חשבון המתחרות. אנחנו חלופה שפויה למתחרים", אמר גולדשמיד - מנהל אגף התקשורת ב-HP ישראל, בכנס שערך הסניף הישראלי של ענקית ה-IT ● עודד שיחור, ארכיטקט פתרונות בכיר ב-HP ישראל, הציג את סדרי העדיפויות של המנמ"רים ל-2011, ואת המגמות הטכנולוגיות עד 2015, וכיצד HP משתלבת בהן

"אנו חווים קצב גידול משמעותי בתחום מוצרי הרישות והתקשורת. להערכתי, HP ישראל תצמח בקצב דו-ספרתי בתחום התקשורת ב-2012", אמר דרור גולדשמיד, מנהל אגף התקשורת ב-HP ישראל.

גולדשמיד דיבר בכנס שערך הסניף הישראלי של ענקית ה-IT היום (ד') במלון שרתון תל אביב. לכנס, שנערך בהפקת אנשים ומחשבים, הגיעו יותר מ-200 אנשי תקשורת ומנהלי רשתות. את הכנס הנחה מירון ברקן, יועץ בכיר ב-HP ישראל.

לדברי גולדשמיד, "הרשתות כיום מורכבות יותר מבעבר, ונדרשת השקעה רבה בתחזוקה שלהם. זאת, לצד העובדה שבעצם אין תחרות אמיתית בשוק, ולכך יש השפעה על כיסי המנמ"רים. ייחודיות הפתרונות שלנו היא בכך שאנו מספקים יותר יכולות וטכנולוגיות – בפחות עלויות".

"אנו מספקים תשתיות תקשורת פתוחות, המשתלבות עם כלל מערך ה-IT", אמר גולדשמיד, "זאת לעומת המערכות של סיסקו (Cisco), שהן סגורות עם פרוטוקולים קנייניים. אנו דוגלים בשילוב מערך התקשורת עם מערך המיחשוב הכולל, שילוב בין מוצרי HP ומוצרים של אחרים, ואנו יודעים לעשות זאת היטב וזול".

לדבריו, "יש לחברה מערך של פתרונות אשר משולבים כמקשה אחת ברשתות קוויות ואלחוטיות. יש לנו יכולות אינטגרציה לארגונים גדולים ובין לאומיים בשיתוף חטיבת השירותים בחברה. היתרון שלנו הוא בכך שאנחנו היצרן היחיד שמספק אחריות לכל החיים ברוב קווי המוצרים שלנו, לצד עדכוני תוכנה ותמיכה טלפונית, בלא צורך לשלם עוד".

עודד שיחור, ארכיטקט פתרונות בכיר, HP ישראל. צילום: ניב קנטורהוא סיים בציינו, כי אף שאינו יכול לנקוב בנתונים, "מכירת התקשורת גדלה בעולם בצורה דו-ספרתית זה שמונה רבעונים, וכך גם הדבר בארץ. אנו מגדילים באופן עקבי את אחיזתנו בשוק התקשורת ואת נתח השוק שלנו על חשבון המתחרות. אנחנו חלופה שפויה למתחרים".

עודד שיחור, ארכיטקט פתרונות בכיר, HP ישראל, הציג את סדרי העדיפויות של המנמ"רים ל-2011, ואת המגמות הטכנולוגיות עד 2015, וכיצד HP משתלבת בהן.

לדברי שיחור, "ארגונים משנים וישנו את המודל העסקי שלהם ומכניסים מודלים עסקיים חדשים. זאת, בשל כניסת דור ה-Y לארגונים. המדובר בעובדים בני עשרים ומשהו, המבלים חלק ניכר מהעבודה שלהם במסנג'ר, עם נגישות טכנולוגית גבוהה, אוריינות טכנולוגית, ורצון להתקדם במהירות". זאת, הוסיף, לצד המגמה של הרצון להיות מקוון בכל מקום ובכל עת, והרצון בסיפוק מיידי בקבלת תוצאות ותשובות, "כבר אי אפשר לחכות יומיים לדו"ח מחשב".

מגמה נוספת, ציין שיחור, היא "הארגון ומערך המיחשוב שלו – אחד הם, אין המדובר בשתי ישויות נפרדות". הוא הסביר כי HP רכשה את אוטונומי (Autonomy), כי "היא מנהלת ומנתחת התוכן הגדולה ברשת". הוא סיים בתארו, כי HP מסייעת לארגונים להיות "הארגון החדש – העובדים כולם מחוברים כל הזמן, כל אחד רוצה סיפוק מיידי בקבלת התוצאות. הארגונים מתאפיינים בניהול סיכונים – ידועים ולא ידועים, ובהטמעה נמרצת של חדשנות. HP כיום נותנת מענה מקצה לקצה לתקשורת, שרתים ומיחשוב לכל סוגי הלקוחות הארגוניים בארץ, ובכל גודל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים