חבילת הפרישה שתקבל קרול ברץ מיאהו! מסתכמת ביותר מ-10 מיליון דולרים

חבילת הפרישה שתקבל ברץ כוללת תשלום של שלושה מיליון דולרים במזומן, בונוס שנתי בגובה של מיליון עד שני מיליון דולרים ומניות ששוויין עמד בסוף השנה שעברה על 5.2 מיליון דולרים, ומאז שערן עלה ● לכך יש להוסיף מניות מוגבלות שקיבלה ברץ והיא עדיין זכאית לפדות אותן

בעקבות פיטוריה מתפקיד מנכ"ל יאהו! (Yahoo) זכאית קרול ברץ לחבילת פרישה בשווי של יותר מ-10 מיליון דולרים – עולה מדיווח שהגישה החברה לרשות האמריקנית לניירות ערך (SEC). זאת משום שהיא פוטרה ללא עילה מספקת, על פי הודאתה של החברה. על פי ההסכם שנחתם בין ברץ לחברה אמורה הייתה תקופת כהונתה להסתיים רק בסוף השנה הבאה.

חבילת הפרישה שתקבל ברץ כוללת תשלום של שלושה מיליון דולרים במזומן, בונוס שנתי בגובה של מיליון עד שני מיליון דולרים ומניות ששוויין עמד בסוף השנה שעברה על 5.2 מיליון דולרים, ומאז שערן עלה. לכך יש להוסיף מניות מוגבלות שקיבלה ברץ והיא עדיין זכאית לפדות אותן.

ברץ הצטרפה לחברת יאהו! בשנת 2009 והחליפה את מייסד החברה, ג'רי יאנג, לאחר שמכירת החברה למיקרוסופט (Microsoft) לא יצאה לפועל. תוך מספר חודשים ערכה ברץ ארגון מחדש, פיטרה עובדים, איחדה מוצרים וערכה שינויים בהנהלת החברה. אולם, למרות כל המאמצים, לא עלה בידה לחולל את המפנה המיוחל ולהעלות את החברה על פסים של צמיחה מחודשת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים