מיחשוב פיתחה ויישמה פתרון BI עבור רשת א.ל.מ; היקף היישום – כ-250 אלף שקלים

במסגרת הפרויקט הטמיעה מיחשוב בא.ל.מ. את מוצר ה-BI שלה לניתוח מכירות - Profit BI Sales - המבוסס על קליקוויו ● פתרון ה-BI אמור להתממשק למערכת ה-ERP של החברה ולשאוב נתונים ישירות מן המערכת התפעולית, ללא שלב ביניים של מחסן נתונים

קבוצת מיחשוב פיתחה והטמיעה פיתרון BI ברשת א.ל.מ. במסגרת הפרויקט הטמיעה מיחשוב בא.ל.מ. את מוצר ה-BI שלה לניתוח מכירות – Profit BI Sales – המבוסס על קליקוויו. פתרון ה-BI אמור להתממשק למערכת ה-ERP של החברה ולשאוב נתונים ישירות מן המערכת התפעולית, ללא שלב ביניים של מחסן נתונים. הפתרון שהוטמע בא.ל.מ הותאם לצרכי החברה והוא אמור להציג נתוני מכירות מצטברים משנת 2006 ועד היום. ב-Profit BI Sales עושים שימוש כל מנהלי החברה, בכל הדרגים. היקפו הכספי של הפרויקט מוערך בכ-250 אלף שקלים.

Profit BI Sales נועד לאפשר ביצוע תיחקור דינאמי של המכירות והרווחיות לפי מימדים שונים, כגון פריטים, לקוחות, סוכנים, פרקי זמן, תקופות של מבצעים ועוד. כמו כן, המוצר אמור להציג מגמות בהתנהגות פריטים, סוכנים וסניפים וגם לאתר פריטים שלא נמכרו בתקופה האחרונה. בנוסף, פותח מודול ניתוח מכירות המתעדכן און-ליין עבור המנכ"ל, באמצעותו ניתן לעקוב אחרי המכירות לאותו יום, בכל אחד מסניפי הרשת.

לדברי קובי פל, מנהל מערכות מידע ברשת א.ל.מ., "Profit BI Sales הקפיץ את הארגון לעידן שנות האלפיים, לאחר שנים רבות של עבודה מול 'מסכים ירוקים'. המוצר של קבוצת מיחשוב פתח בפני המשתמשים שלנו – המנהל הלוגיסטי, מנהלי המכירות, השיווק והרכש, מנהל הכספים והמנכ"ל – עולם שלם של דוחות וגראפים המאפשרים תהליך ניתוח מתגלגל ודינאמי, בסביבה אינטואיטיבית וידידותית למשתמש. בקרוב אנו עומדים להיכנס לשלב חדש של הגדרת דרישות נוספות והרחבת המערכת לתחום הרכש".

רשת א.ל.מ הוקמה בשנת 1974 והיא מפעילה כיום 28 סניפים בפריסה ארצית רחבה. רשת א.ל.מ מוכרת מגוון רחב של מוצרי חשמל, אלקטרוניקה, מולטימדיה ועוד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים