בעלי המניות של נס טכנולוגיות אישרו את רכישתה על ידי קבוצת סיטי בסכום של 307 מיליון דולרים

בעד אישור ההסכם הצביעו בעלים של כ-75% מהמניות הרגילות של נס שבידי הציבור ● על פי הסכם הרכישה מה-10 ביוני השנה, חברה מקבוצת CVCI תרכוש את נס בעסקת מזומנים, ובעלי המניות של נס יקבלו 7.75 דולרים למניה במזומן, לכל מניה רגילה שברשותם

בעלי המניות של נס טכנולוגיות אישרו אתמול (ג') את רכישת החברה על ידי קרן ההשקעות CVCI (ר"ת Citi Venture Capital International), קרן השקעות פרטית גלובלית, החברה בקבוצת סיטי. ההודעה על הרכישה הצפויה, תמורת 307 מיליון דולרים, נמסרה בחודש יוני לבורסות בניו-יורק ובתל אביב.

בעד אישור הסכם הרכישה הצביעו בעלים של כ-28,511,919 מניות רגילות שהן כ-75% מהמניות הרגילות של נס שבידי הציבור, הזכאיות להשתתף בהצבעה. זאת, נכון לתאריך ה-18 ביולי 2011, המועד הקובע להצבעה באסיפה המיוחדת.

על פי הסכם הרכישה מה-10 ביוני השנה, חברה מקבוצת CVCI תרכוש את נס בעסקת מזומנים, ובעלי המניות של נס יקבלו 7.75 דולרים למניה במזומן, לכל מניה רגילה שברשותם. עם השלמת העסקה, נס תהפוך לחברה-בת בבעלות מלאה של חברה מקבוצת CVCI, והמניות הרגילות של נס יפסיקו להיסחר בבורסת ניו-יורק ברשימת ה-Global Select Market ובבורסה של תל-אביב. השלמת העסקה כפופה לעמידה במספר תנאים, כמו אישורי רשויות ותנאים נוספים הנהוגים במקרים כגון זה. העסקה צפויה להסתיים עד סוף ספטמבר 2011.

לנס כ-6,900 עובדים, פעילויות בצפון אמריקה, אירופה, ישראל והודו, ולקוחות ביותר מעשרים מדינות. בנס ישראל פחות מ-3,000 עובדים. יצוין, כי הרכישה בוצעה ימים אחדים בלבד לאחר שקרן ההשקעות וקטור בדקה את רכישת נס לפי שווי של כ-300 מיליון דולרים, אולם לא ביצעה מהלך בטרם הסתיימה הבלעדיות שלה.

בשנים האחרונה הגדילה נס את נפח פעילותה בארה"ב, מזרח אירופה והודו, בעוד שנפח פעילותה של נס ישראל – כחלק מכלל פעילות נס טכנולוגיות, הצטמצם יחסית. גורמים בשוק העריכו, כי קרן ההשקעות תמכור בנפרד את שתי היחידות של נס הפועלות בישראל: נס-TSG, בראשה עומד מיכאל זינדרמן, הפועלת בקרב גופים ביטחוניים וצבאות בעולם, ונס ישראל. במקביל, צפויה הקרן לפעול להגדלת ההשקעות ולפיתוח הפעילות של החברה הנרכשת בארה"ב ובהודו.

CVCI הינה קרן השקעות פרטית גלובלית מובילה בשווקים מתפתחים, ומנהלת השקעות של יותר מ-7 מיליארד דולרים. הקרן היא חלק מ-City Capital Advisors, פלטפורמה גלובלית לניהול נכסים עבור גופים מוסדיים ולמשקיעים עתירי הון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים