ECI טלקום תפטר 50 עובדים בישראל

זאת, הודיעה הבוקר (א') החברה, במסגרת תוכנית התייעלות חדשה שתכלול גם הורדות שכר וימי חופש יזומים ללא תשלום בכל חודש ● רפי מאור, נשיא ומנכ"ל ECI: "אני מצר וכואב על שאנו נאלצים להיפרד מעובדים ששרתו אותנו נאמנה"

ECI טלקום הכריזה הבוקר (א') על תוכנית התייעלות חדשה, במסגרתה תפטר כ-50 עובדים בישראל ומספר דומה של עובדים ביחידותיה בחו"ל. כמו כן, תבצע החברה הורדת שכר של כ-6% עובדים המשתכרים מעל ל-10,000 שקלים בחודש, ותוציא את עובדיה ליום חופשה אחד ללא תשלום מידי חודש (אולם לא במרוכז) – וזאת עד לסיום השנה הנוכחית.

למרות הפיטורים הנוכחיים, החברה צופה שתמשיך לגייס אנשי מחקר ופיתוח במהלך השנה, וכן אנשי מכירות ותמיכה בטריטוריות ממוקדות, וצופה שבסוף שנת 2009 תחזור למעשה למצבת כוח אדם הגדולה או שווה למספרים הנכחיים, אולם בחלוקה מקצועית שונה לרוחב החברה.

מהחברה נמסר, כי הנהלת ECI עקבה וממשיכה לעקוב בזהירות אחר התפתחות המשבר העולמי והשפעתו על תחומי העסקים והשווקים בהם היא פועלת תוך התמקדות מיוחדת בלקוחותיה. בצד ההכנות לכל תרחיש עסקי אפשרי, נמסר, החליטה החברה להמשיך ולהגדיל את השקעותיה במחקר ופיתוח בשנת 2009 ב-15% נוספים, וזאת מתוך שאיפה לצאת מהמשבר הגלובלי הפוקד את העולם עם סל מוצרים מתקדם, אטרקטיבי ותחרותי, שיתמוך בהמשך מגמת הגידול של החברה בשנים הבאות. כמו כן, נמסר מ-ECI, תמשיך החברה להתמקד בפיתוח ומכירת פתרונות משולבים ושירותי ערך מוסף, כולל יישום פרויקטי Turn Key מורכבים.

ECI סיימה את 2008 עם גידולים בהכנסות, בקצב קבלת ההזמנות ובצבר ההזמנות הכולל, שגדל בלמעלה מ-60% בסוף השנה. בנוסף, הגדילה החברה בשנה החולפת את השקעותיה במחקר ופיתוח בשיעור של כ-15% וקלטה כ-160 עובדים חדשים בתחום זה תוך ביצוע השקעות נוספות בארגוני המכירה והשירות של החברה ברחבי העולם.

רפי מאור, נשיא ומנכ"ל ECI, אמר, כי "המשבר הפיננסי הפוקד את השווקים הכלכליים בעולם כולו, והחלטתנו להמשיך בהשקעות מסיביות לתמיכה בגידול המתמשך בעסקינו, מחייבים אותנו לנקוט בשורה של צעדי התייעלות, שיחזקו את כושר התחרות של החברה ויציבו אותנו בעמדת מובילות בסיומו של המשבר העולמי".

מאור הוסיף, כי "ECI, הרואה במחקר ופיתוח את מנוע הצמיחה העתידי של החברה, תמשיך להגדיל את המשאבים בתחום זה, וזאת על מנת שתוכל להמשיך ולהציע מגוון של מוצרים ופתרונות אטרקטיביים כמו גם שירותים מתקדמים ללקוחותיה".

"אני מצר וכואב על שאנו נאלצים להיפרד מעובדים ששרתו אותנו נאמנה", מסר עוד. "החלטנו על צעד כואב זה רק לאחר בחינה ארוכה ויסודית של כל האפשרויות העומדות בפנינו וצרכיה העתידיים של החברה. כהנהלה אחראית עמדה לנגד עינינו טובת החברה בעתיד ואנו מאמינים שהצעדים שנקטנו יסייעו לנו במימוש מוצלח של תוכניותינו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים