שווי החברה שפיתחה את אנגרי בירדס: כ-1.2 מיליארד דולרים

חברת Rivio, שפיתחה את המשחק הפופולרי, שוקלת לגייס הון ממשקיע אסטרטגי "מענף הבידור" לפי שווי חברה בסכום זה ● זאת, לאחר שבתחילת מרץ היא גייסה סכום של 42 מיליון דולרים בהנפקה מסוג A ● הערכת השווי החדשה נסמכת, בין השאר, על העסקה שבמסגרתה נמכרה מפתחת המשחקים העצמאית PopCap Games לחברת Electronic Arts תמורת 650 מיליון דולרים במזומן ו-100 מיליון במניות

החברה הפינית Rovio, שפיתחה את המשחק הפופולרי אנגרי בירדס (Angry Birds), שוקלת לגייס הון ממשקיע אסטרטגי "מענף הבידור" לפי שווי חברה של כ-1.2 מיליארד דולרים לחברה – כך עולה מידיעה שפרסמה סוכנות הידיעות בלומברג (Bloomberg) ונסמכת על "מקורות יודעי דבר".

בתחילת מרץ גייסה החברה סכום של 42 מיליון דולרים בהנפקה מסדרה A, שאותה הובילו חברות הון-הסיכון Accel Partners ו-Atomico Ventures. אותו סבב גיוס נועד, על פי הודעה שפרסמה Rovio, "לסייע בהתרחבות אסטרטגית".

הערכת השווי החדשה נסמכת, בין השאר, על העסקה שבמסגרתה נמכרה מפתחת המשחקים העצמאית PopCap Games לחברת Electronic Arts תמורת 650 מיליון דולרים במזומן ו-100 מיליון במניות, בתוספת סכום של 550 מיליון דולרים אם תעמוד החברה הנרכשת ביעדי הכנסות מסוימים בשנים הקרובות.

באשר להערכת השווי של Rovio, אין מדובר בסכום של מה בכך, אם לוקחים בחשבון שרק מעטים שמעו על החברה לפני ששחררה את אנגרי בירדס, בשלהי 2009. כעת ממהרים בחברה להציע מוצרי אנגרי בירדס עבור פלטפורמות נוספות – אפילו בשוק הציוד לתינוקות.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אני

    מישהו כאן לא יצא מדעתו??? כולה חברה שפיתחה משחק מעפן

אירועים קרובים