ה-FBI השיק יישום שנועד לסייע באיתור ילדים נעדרים

היישום, שזמין בינתיים בחינם רק למשתמשי ה-iPhone של אפל, מספק להורים תבנית בה הם יכולים לשלב תמונות של ילדיהם, מאפיינים התנהגותיים ופיזיים, שמות, כתובות ועוד ● במקרה הצורך ניתן לשגר את הפרטים בלחיצת כפתור למוקד המשטרתי הקרוב או לגשת לשוטרים או למאבטחים ולהציג בפניהם את הנתונים ● ב-FBI מתכוונים להשיק בקרוב את היישום גם עבור פלטפורמות אחרות

ה-FBI מתריע: זהירות, מתקפות קיברנטיות אירניות

ה-FBI הצטרף לגל ספקיות היישומים והשיק יישום בשם Child ID, שמטרתו לאפשר להורים לשמור את פרטי ילדיהם בטלפון החכם שלהם למקרה חירום. היישום, שזמין בינתיים בחינם למשתמשי ה-iPhone של אפל (Apple) בלבד, מספק להורים תבנית בה הם יכולים לשלב תמונות של ילדיהם, מאפיינים התנהגותיים ופיזיים (גובה, משקל וכדומה), שמות, כתובות ועוד. במקרה הצורך ניתן לשגר את הפרטים בלחיצת כפתור למוקד המשטרתי הקרוב או לגשת לשוטרים או למאבטחים ולהציג בפניהם את הנתונים. ב-FBI מתכוונים להשיק בקרוב את היישום גם עבור פלטפורמות אחרות.

עם השקתו זכה היישום לביקורת של משתמשים פוטנציאליים, משום שהוא אינו כולל אפשרות לקבוע סיסמה שרק עם הקלדתה ניתן להציג את הנתונים, כך שאובדן הטלפון או גניבתו יכולים לחשוף את פרטי הילדים לגורמים לא מורשים.

כמו כן, היישום אמנם מאפשר לשמור מידע ולשלוח אותו במקרה הצורך, אבל מעבר לכך אין כל גישה למאגר המידע בנוגע לילדים נעדרים, ואין אפשרות לעקוב אחר מצב התלונה או לקבל מידע אודות ילדים נעדרים אחרים על מנת לנסות לסייע באיתורם.

למרות הביקורת הודיע איגוד מאמני הפוטבול האמריקני, כי הוא מתכוון לתמוך בהפצת היישום ולממן מודעות שיוצבו במשחקי פוטבול ברחבי ארצות הברית ויודיעו על זמינותו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים