מינהל הטכנולוגיות של המשטרה שוב נותר ללא מפקדים בכירים

ראש המינהל, תנ"צ אלון לבבי, מונה לתפקיד רק לפני כחודש ● עם עזיבתו של לבבי נותר אחד הגופים היותר חשובים במשטרה ללא מפקד וללא סגן, והשאלה מי ימלא את החלל שנוצר מטרידה רבים המכירים את המערכת מבפנים

מינהל הטכנולוגיות של משטרת ישראל (מנ"ט) שוב נותר ללא מפקדים בכירים. זאת, לאחר שתנ"צ אלון לבבי, שמונה לתפקיד ראש המינהל רק לפני כחודש, הוזז אתמול (א') מתפקידו לבקשת המפכ"ל, רנ"צ יוחנן דנינו, על מנת למלא את תפקיד דובר המשטרה.

עם עזיבתו של לבבי נותר אחד הגופים היותר חשובים במשטרה ללא מפקד וללא סגן, והשאלה מי ימלא את החלל שנוצר מטרידה רבים המכירים את המערכת מבפנים.

לבבי החליף כראש המינהל את תנ"צ ניר מריאש, שפרש לגמלאות. יחד עם מריאש הודיע על פרישתו נצ"מ שי קופרמן, שראה עצמו מועמד טבעי לתפקיד ראש המינהל, אולם הופתע כשנודע לו שדנינו בחר בלבבי – ולא בו. קופרמן דחה את ההצעה של המפכ"ל לכהן כסגנו של לבבי ופרש מהמשטרה לאחר 28 שנים בארגון.

פרישתו של קופרמן התקבלה בתדהמה בקרב גורמים רבים בתעשייה שהכירו אותו. הם הביעו תמיהה על כך שדנינו החליט לדלג עליו ולמנות קצין אחר, שלא בא מתחום הטכנולוגיה והמחשבים.

לבבי, שנחשב למקורבו של דנינו, הוא איש חיל האוויר שגויס בתחילה ליחידת המסוקים של המשטרה והיה קצין המבצעים שלה. תפקידו האחרון בטרם מונה לראש המינהל היה מפקד מרחב לכיש של המשטרה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אמיר

    מנ"ט פעלה גם בעבר ללא פיקוד בכיר, לפעמים במשך שנים רבות. גם כששי קופרמן היה רמ"ח פי"מ ותפקד כממלא מקום ראש מנ"ט, הוא קיבל עזרה רבה משני הרמ"חים האחרים, שאגב - בכל פעם גם אחד מהם היה למעשה ממלא מקום של מישהו שחסר. הכל עבד יפה מאוד לא בזכות אדם יחיד אלא בזכות המערכת עצמה. אין אדם שאין לו תחליף, ובמשטרה זה נכון לצערי במיוחד.

אירועים קרובים