מג'יק תטמיע פלטפורמת יישומי ענן באוניברסיטה העברית; ההיקף: מיליוני שקלים

uniPaaS הינה פלטפורמה שמאפשרת לפתח יישומים עסקיים, בהם יישומי אינטרנט עשירים ● אלה מאפשרים מיחשוב ענן פרטי או ציבורי, ריצה על מובייל והתקנים ניידים, סביבת שולחן עבודה ושרת לקוח/סטדנטרים, וכן תוכנה כשירות

מג'יק תעשיות תוכנה תטמיע את פלטפורמת הענן uniPaaS RIA באוניברסיטה העברית בירושלים. היקף העסקה לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו בכמה מיליוני שקלים.

uniPaaS הינה פלטפורמה שמאפשרת לפתח יישומים עסקיים, בהם יישומי אינטרנט עשירים (RIA). אלה מאפשרים מיחשוב ענן פרטי או ציבורי, ריצה על מובייל והתקנים ניידים, סביבת שולחן עבודה ושרת לקוח/סטדנטרים, וכן תוכנה כשירות (SaaS).

במהלך השנים פותחו באוניברסיטה העברית יישומי מג'יק רבים ומרובי משתמשים, בהם מערכות בנושאי כוח אדם וסטודנטים. על פי מג'יק, ביסוסן של מערכות אלה על uniPaaS RIA יאפשר נגישות למשתמשים בצורה נוחה ופשוטה יותר, תוך חיסכון במשאבים.

יורם אהרון, מנכ"ל מג'יק ישראל, אמר ש-"uniPaaS RIA מתפתחת במהירות ובקרוב נוכל לאפשר לאוניברסיטה יכולות חדשות של שימוש במערכות המידע הקיימות, על מכשירים סלולריים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ארכיב

    יותר ויותר ארגונים וחברות פונים לשימוש בענן וארכיב דיגיטלי . יישומי ענן משתלמים מבחינה כלכלית ואינם דורשים כוח אדם מומחה נוסף לארגונים המשתמשים בהם.

אירועים קרובים