One1 החלה בהטמעת מערכת ה-ERP שלה במפעלי העמק ובמשקי עמק יזרעאל; ההיקף: 400 אלף ש'

במסגרת הפרויקט תוטמע מערכת One1ERP, שכוללת את המודולים פיננסי, ניהול מלאי ומחסנים וניהול רכש ● כמו כן, תבצע One1 מיחשוב של פעילות ההנהלה והמחסן הלוגיסטי של אגודת משקי עמק יזרעאל

One1 החלה בהטמעת מערכת ה-ERP שלה במפעלי העמק ובמשקי עמק יזרעאל – אגודת גג של המפעלים האזוריים בעמק יזרעאל, שחברות בה 37 אגודות שיתופיות. הפרויקט החל בפברואר האחרון ויסתיים באוקטובר הקרוב. היקפו הכספי עומד על 400 אלף שקלים.

במסגרת הפרויקט תוטמע מערכת One1ERP, שכוללת את המודולים פיננסי, ניהול מלאי ומחסנים וניהול רכש. 30 עובדים ישתמשו במערכת.

כן כולל הפרויקט מיחשוב של פעילות המחסן הלוגיסטי וכן מיחשוב של כלל פעילות ההנהלה במפעלי העמק ובמשקי עמק יזרעאל. עוד מבוצעת במסגרת הפרויקט הטמעה של מסופונים מקוונים במחסן שבמרכז הלוגיסטי, לצורך מיטוב השליטה על רמות המלאי שבהם. כחלק ממנו נערכת הסבה מלאה של נתוני הלקוח.

הפרויקט פוצל לשני שלבי יישום. השלב הראשון עלה לאוויר במאי וכלל את המיחשוב הפיננסי של מפעלי העמק, על כל החברות הבנות. בשלב השני של הפרויקט, שיעלה לאוויר באוקטובר, ימוחשב מרכז הקניות של משקי עמק יזרעאל, על היבטיו הלוגיסטיים.

לדברי רונן בנבניסטי, מנכ"ל One1ERP, "הזכייה בפרויקט מעמיקה את אחיזתנו בקיבוצים בישראל – מגזר שהוא לקוח שלנו יותר מ-25 שנים. בשנים האחרונות עבר המגזר הקיבוצי תהליך מואץ של מעבר להפרטה וניהול עסקי במרבית פעילותיו, ובמסגרת התהליך הוטמעו מערכות ERP בפרויקטים מגוונים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים