החל מ-14 באפריל: מיקרוסופט תחדל לספק תמיכה רגילה לאופיס 2003

ענקית התוכנה תעניק לחבילת התוכנות מתאריך זה רק תמיכה מורחבת ● המשמעות היא שמיקרוסופט לא תספק יותר תיקוני באגים, אלא רק פתרונות מקומיים ונקודתיים ● הכרזה זו באה בהמשך להצהרתה של מיקרוסופט, שלפיה באותו תאריך היא תחדל להעניק תמיכה חינמית לחלונות XP

מיקרוסופט הודיעה בסוף השבוע, כי, כמו לחלונות XP, היא מתכוונת לסיים להעניק את התמיכה הרגילה שלה ב-14 באפריל גם לאופיס 2003, ולעבור לתמיכה מורחבת בלבד. זאת, לתקופה של חמש שנים – עד 8 באפריל 2014. המשמעות היא שמיקרוסופט לא תספק יותר תיקוני באגים לחבילת התוכנות, אלא רק פתרונות מקומיים ונקודתיים, וגם זאת – רק עבור מי שיחתום על חוזה תמיכה מתאים.

במהלך תקופת השירות המורחבת מתכוונת מיקרוסופט לספק עדכוני אבטחה לכל מי שאופיס 2003 מותקן במחשב שלו, וכן תמשיך לעדכן את מסנני דואר הזבל עבור אאוטלוק 2003 – תוכנת הדואר האלקטרוני שלה, שמהווה חלק מהאופיס.

ענקית התוכנה הפסיקה למכור את אופיס 2003 לפני כשנתיים, לקראת יציאת אופיס 2007. הפעם האחרונה שבה עודכנה החבילה באופן גורף הייתה בספטמבר 2007, עת שיחררה החברה את חבילת השירות השלישית.

ב-14 באפריל עתידה מיקרוסופט להפסיק לספק תמיכה רגילה ולהתחיל לספק אך ורק תמיכה מורחבת, שתינתן תמורת תשלום, גם לחלונות XP.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים