בנק מרכנתיל הטמיע מערכת ניהול משאבי אנוש של קופל ראם ייצור תוכנות; ההיקף: מאות אלפי שקלים

"רקורד" הינה מערכת ניהול משאבי אנוש שמפותחת במג'יק בבסיס נתונים של אורקל ● היא כוללת, בין היתר, מודול גיוס עם ממשק אינטרנטי, מודול ניהול תהליכים, ניהול אירועים דינאמיים, מבנה ארגוני, תקן ומצבת עובדים, וכן ממשקים למערכות שכר ונוכחות

בנק מרכנתיל דיסקונט הטמיע מערכת ניהול משאבי אנוש בשם "רקורד", מתוצרת חברת קופל ראם ייצור תוכנות, בעלות של מאות אלפי שקלים.

הפרויקט כלל אפיון דרישות, הסבת נתונים, ממשקים למערכות היקפיות ומערכת BI. המערכת החליפה מערכת קודמת מפיתוח עצמי שעבדה בבנק בשנים האחרונות.

מהחברה נמסר, כי "רקורד" הינה מערכת ניהול משאבי אנוש המותקנת אצל עשרות לקוחות בארץ. היא מפותחת במג'יק בבסיס נתונים של אורקל (Oracle) ונותנת פתרון מקיף לניהול כל חיי העובד בארגון. כמו כן, כוללת המערכת מודול גיוס עם ממשק אינטרנטי, מודול ניהול תהליכים, ניהול אירועים דינאמיים, מבנה ארגוני, תקן ומצבת עובדים, ממשקים למערכות שכר ונוכחות ועוד.

מאיר שיש, מנהל משאבי האנוש של הבנק, אמר ש-"המערכת תאפשר להנהלת הבנק ניהול מרכזי ממוכן, שליטה מצוינת במידע על גורם היצור המרכזי של הבנק, הפעלת תהליכים משופרים לרווחת הבנקאים, ייעול ושיפור תעבורת המידע בין סניפי הבנק לבין ההנהלה ויכולת הפעלת מערכת BI מתקדמת לקבלת החלטות בתחום ניהול המשאב האנושי".

זאב קופל, מנכ"ל קופל ראם, אמר ש-"הפרויקט בבנק מרכנתיל היה מורכב במיוחד, עקב דרישות גבוהות של הבנק הן בצד האפליקטיבי והן בצד אבטחת המידע והרגולציה. כמו כן, במהלך הפרויקט הבנק ביצע תהליך של מעבר משרדים, שיצר מורכבות נוספת בתהליך ההקמה". הוא ציין, כי "בחודשים הקרובים תעלה לאוויר גם מערכת ניהול הדרכה בבנק, כחלק מהפרויקט".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים