אקספנד נטוורקס הישראלית תספק פתרונות האצה וירטואליים ל-Intersport; ההיקף: מיליון שקלים

הפתרונות ייושמו במשרדיה הראשיים של החברה בשוויץ ובסין ● הם ישמשו את Intersport בסביבת העבודה הווירטואלית במערכות סאפ, שיחות ועידה בוידיאו ויישומים קריטיים במשרדיה ברחבי העולם

אקספנד נטוורקס (Expand Networks), ספקית פתרונות להאצת יישומים על גבי רשתות WAN ו-ווירטואליזציה, הודיעה היום (א'), כי חברת אינטרספורט (Intersport) הבינלאומית תטמיע את פתרונות ההאצה הוירטואליים שלה, ACC – Virtual Accelerator, לסביבת העבודה הווירטואלית במשרדיה ברחבי העולם. היקפה של העסקה לא נמסר, אולם גורמים בשוק מעריכים אותו בכמיליון שקלים.

פתרונות אלה נועדו לשפר את ביצועי מערכות הסאפ (SAP), שיחות ועידה בווידיאו, כמו גם יישומים קריטיים אחרים המשמשים את המטה הראשי של החברה בשווייץ ובסין. מ-Intersport נמסר, כי הפתרונות שלה משתלבים באופן מלא עם התשתית הווירטואלית של הארגון ומאיצים את היישומים שרצים עליה. המוצר של אקספנד נטוורקס משתלב באופן מלא בסביבה הווירטואלית של VMware, נמסר, ומאפשר שימוש ביכולות מתקדמות של התשתית הווירטואלית – ניהול, גיבוי, התקנה ושרידות. בסניפים שבהם הוטמעו הפתרונות דווח על שיפור של כ-35% בביצועים, ובשל כך מתכננת Intersport להטמיע את הפתרונות גם במשרדיה בהונג קונג.

Intersport הינה חברה בינלאומית ומהווה חלק מקבוצה שבה למעלה מ-5,300 קמעונאים ב-39 מדינות. החברה עוסקת בתחום ה-FMCG (ר"ת Fast moving consumer goods). תחום זה דורש שיתוף תדיר בין החברות, כמו גם עדכון מידע בנוגע למותגים, ספקים, רכש ועוד. תקשורת יעילה על גבי רשתות ה-WAN הינה קריטית לביצועי היישומים המרכזיים.

ג'יקי לי, מנהל רשת ב- Intersport, אמר, כי "הקישוריות שלנו עם סין הייתה לא יציבה וחווינו חוסר עקביות בביצועי הרשת בין אתרי הפעילות מחוץ למדינה. הדבר השפיע על היעילות ופגע בתקשורת הקריטית בין משרדינו בעולם. ההשפעה ניכרה בעיקר על גבי מערכות הסאפ, אך גם על יישומים נוספים, דוגמת שיתוף קבצים ואי-מייל. בנוסף, היה חשוב לנו שכל פתרון שייבחר יתמוך באופן מלא ב-VMware וישתלב בתשתית הווירטואלית שלנו. אקספנד נטוורקס הייתה החברה היחידה שפתרונותיה סיפקו כל זאת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים