אומניטק תנהל את מוקד תמיכת המיחשוב של עיריית חיפה; ההיקף: 350 אלף שקלים לשנה

במסגרת החוזה, שנחתם לשלוש שנים, תנהל אומניטק מוקד למתן שירות לכ-2,000 תחנות עבודה שכוללות מחשבים, מדפסות וציוד היקפי ● לצורך כך, היא פיתחה מערכת לפתיחת קריאות וניהול קריאות שירות של העירייה ● בנוסף, הוקם מוקד פניות טלפוני שמנהל רישום מפורט של הפניות, בהתאם להנחיות אגף המיחשוב ומערכות המידע של עיריית חיפה

חברת אומניטק זכתה במכרז לניהול מוקד תמיכת המיחשוב של עיריית חיפה לשלוש השנים הבאות תמורת כ-350 אלף שקלים לשנה.

במסגרת ההסכם, תנהל אומניטק מוקד למתן שירות לכ-2,000 תחנות עבודה שכוללות מחשבים, מדפסות וציוד היקפי.

לצורך תפעול החוזה החדש, שהרחיב הסכם קודם שהיה קיים בינה לבין העירייה, פיתחה אומניטק באתר החברה מערכת לפתיחת קריאות וניהול קריאות שירות של העירייה. בנוסף, הוקם מוקד פניות טלפוני שמנהל רישום מפורט של הפניות, בהתאם להנחיות אגף המיחשוב ומערכות המידע של עיריית חיפה.

מוקד הפניות דואג לנתב את הקריאות לגורם המבצע, כולל הפעלת ספקים חיצוניים, ומעביר קריאות שירות של תקלות תקשורת ותוכנה לחברה לאוטומציה, שממוקמת בעירייה. בנוסף, מנהל המוקד מעקב רצוף אחרי הגורמים הרלבנטיים, עד להשלמת הטיפול בקריאות השירות.

מיכל דביר, מנמ"ר עיריית חיפה, אמרה ש-"מטרת הפעלת המוקד החדש היא להביא לשיפור והשבחת מערך השירות למשתמשי המיחשוב בעירייה, לייעול, לחסכון בעלויות ולקיצור זמן הטיפול בתקלות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים