בינת סיימה הקמת חדר מיחשוב בבניין הרשות לניירות ערך בתל אביב; ההיקף: למעלה ממיליון שקלים

החדר ישמש את כל פעילות המיחשוב בבניין, כמו גם אתר גיבוי והתאוששות למערך המיחשוב של הרשות בירושלים ● נתן הרשקוביץ', מנמ"ר הרשות לניירות ערך: "שמנו בחדר החדש דגש על הקמת תשתית קריטית בחדר המחשב, תוך אינטגרציה מלאה בין כל תתי-המערכות השונות המרכיבות את מרכז המיחשוב"

בינת יישום מערכות סיימה בימים אלה את פרויקט הקמתו של חדר מיחשוב חדש בבניין הרשות לניירות ערך בתל אביב, שישמש את כל פעילות המיחשוב בבניין, כמו גם אתר גיבוי והתאוששות למערך המיחשוב של הרשות בירושלים. היקפו הכספי של הפרויקט נאמד ביותר ממיליון שקלים.

הפרויקט נמשך כשנה, ובמסגרתו הוקם חדר בגודל 50 מ"ר. החדר כולל ציוד תקשורת, ארונות שרתים ומחשבים וציוד אבטחה. המרכז כולל תשתית תקשורת אחודה, הכוללת תשתיות לרשת התקשורת וטלפוניה. בנוסף, בוצע שדרוג של מרכזת הטלפוניה למרכזיית IP והותקנה מערכת מטריצות לשליטה על כל השרתים ממחשב מרכזי אחד. כן הוקמה תשתית חשמל ייעודית עבור הציוד בחדר המחשב. עקב חשיבותו של המרכז, הכולל מידע קריטי, הותקנו במקום מערכות מיזוג וקירור, הכוללות מערכת התראה ובקרה בזמן אמת, וכן מערכות כיבוי וגילוי אש לחדרי מחשב ומערכות אל-פסק.

נתן הרשקוביץ', מנמ"ר הרשות לניירות ערך, אמר לאנשים ומחשבים, כי "היה לנו עד כה בתל אביב חדר קטן, שלא ענה על הצרכים שלנו. בנינו את החדר החדש עם אפשרות להרחבה עתידית". הוא ציין, כי "הרשות לניירות ערך השקיעה במרכז המיחשוב החדש מחשבה רבה בתכנון וראייה עתידיים בתחומי ה-IT והתקשורת. שמנו דגש על הקמת תשתית קריטית בחדר המחשב, תוך אינטגרציה מלאה בין כל תתי-המערכות השונות המרכיבות את מרכז המיחשוב".

לדברי הרשקוביץ', הרשות לא שקלה בטרם המעבר למבנה החדש לעשות גם פרויקטי קונסולידציה ווירטואליזציה למערכות שבחדר המחשב, כיוון שפרויקטים אלה נערכים כל הזמן.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שמעון

    כל הכבוד בינת עכשיו שרישתתם את הבורסה לניירות ערך הגיע הזמן להנפיק!

אירועים קרובים