EMC החלה בהטמעת גרינפלאם במדיה מיינד בפרויקט בהיקף שישה מיליון שקלים

הפרויקט כולל הטמעה של שני מחסני נתונים - ראשי וחלופי ● הפתרון המוטמע מיועד לסייע לחברה להיערך לגידול בהיקפי הנתונים בשנים הקרובות מעשרות טרה בייט כיום ועד פטה-בייט בעתיד ● בנוסף, הוא יספק לחברה יכולות עיבוד מידע בהיקף של מאות ג'יגה-בייט של נתונים חדשים ביום ויסייע לה לאסוף את המידע, לנתח אותו ולהוסיף יכולות ניתוח מעל שכבת הדטה

צוות השירותים המקצועיים של EMC ישראל החל בהטמעת בסיס הנתונים שרכשה, גרינפלאם (Greenplum), בחברת מדיה מיינד (MediaMind Technologies). הפרויקט, שנעשה בשיתוף אנשי ה-IT של מדיה מיינד, החל לפני חודשיים וצפוי להסתיים עד סוף השנה. היקפו עומד על שישה מיליון שקלים.

מדיה מיינד מספקת פתרונות פרסום דיגיטליים. לחברה פתרון לניהול קמפיינים פרסומיים בערוצי מדיה שונים, ובהם אינטרנט, סלולר ומשחקי מחשב. היא מספקת פתרונות לסוכנויות הפרסום ולמפרסמים, משלב פיתוח ותכנון הקמפיין דרך עיצוב הפרסומות ועד לשלב הביצוע והבקרה. החברה מעסיקה קרוב ל-400 עובדים במשרדיה שבהרצליה, בניו-יורק וברחבי העולם. בסיס הנתונים ותוכנת הטיפול בנתונים רבים של גרינפלאם יהוו את פלטפורמת מחסן הנתונים הארגוני (DWH) שלה.

הפרויקט כולל הטמעה של שני מחסני נתונים: אחד ישמש כמחסן נתונים ראשי של החברה ושני – כמחסן נתונים חלופי (DR). ממדיה מיינד נמסר, כי הפתרון המוטמע מיועד לסייע לחברה להיערך לגידול בהיקפי הנתונים בשנים הקרובות מעשרות טרה בייט כיום ועד פטה-בייט (1,000 טרה-בייט) בעתיד. בנוסף, הוא יספק למדיה מיינד יכולות עיבוד מידע בהיקף של מאות ג'יגה-בייט של נתונים חדשים ביום ויסייע לה לאסוף את המידע, לנתח אותו ולהוסיף יכולות ניתוח מעל שכבת הדטה. כך, יוכלו אנשי מדיה מיינד לקבל מערכת ניתוחים רחבה שתסייע בשלבי התכנון, הניהול, הביצוע והניתוח של קמפיינים דיגיטליים, תוך קיצור של זמני העיבוד והגעה לתובנות עסקיות בצורה קלה ופשוטה יותר.

מדובר בהטמעה ראשונה של גרינפלאם בחברה ישראלית, מאז שהחברה נרכשה על ידי EMC ביולי האחרון.

אפי כהן, סמנכ"ל טכנולוגיות במדיה מיינד, אמר ש-"כחברת אינטרנט הפועלת גלובלית ומנהלת יותר מ-700 מיליון משתמשים, אנחנו נדרשים לנתח ולעבד כמויות מידע עצומות בזמן קצר. הפתרון המוטמע יעזור לנו להתמודד בצורה יעילה עם האתגר הזה, לקצר משמעותית את זמן העיבוד ולהפיק תובנות עסקיות חדשות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים