רן שלום, עיריית פתח תקווה: "מערכות המידע מהוות כלי מהותי במימוש אסטרטגיית הארגון"

"על מערכות המידע לאפשר לתת שירות איכותי, לקדם את הצרכים העסקיים בארגון ולהיות אחד ממנועי הצמיחה של הארגון כנגזרת מהאסטרטגיה", אמר שלום בהרצאה שנשא בפני משתתפי קורס המנמ"רים של ג'ון ברייס הדרכה וקבוצת אנשים ומחשבים

"מערכות המידע מהוות כלי מהותי במימוש אסטרטגיית הארגון", אמר רן שלום, מנהל אגף מערכות המידע בעיריית פתח תקווה, במסגרת הרצאה שנשא בפני משתתפי קורס המנמ"רים של ג'ון ברייס הדרכה וקבוצת אנשים ומחשבים. שלום פירט את מטרות מערכות המידע בעירייה, ואמר, כי "עליהן לאפשר לתת שירות איכותי, לקדם את הצרכים העסקיים בארגון ולהיות אחד ממנועי הצמיחה של הארגון כנגזרת מהאסטרטגיה".

במהלך הרצאתו, סקר שלום את הסביבה העסקית, קרי התחרותיות במטרופולין דן, אשר מאתגרת לדבריו את יחידת ה-IT במימוש פתרונות חדשניים לתמיכה באסטרטגיית הארגון בשירות לכ-220,000 לקוחות. הוא פרס בפני המשתתפים את ארבעת תחומי הפעילות הקריטיים של המנמ"ר להצלחה בתפקידו: להוביל חזון עם תכליתיות, ליצור ערך ולהוריד עלויות באופן תמידי, להיות מוביל עסקי בצורה שיתופית ומעוררת השראה ולהוביל את יחידת מערכות המידע להישגים ולמיצוי הפוטנציאל שלה. יחד עם זאת, ציין שלום, כי המנמ"ר צריך לדעת לבחור את האנשים שיהיו איתו בטרם יתחיל לממש אסטרטגיה כלשהי ב-IT.

עוד הציג מנהל אגף מערכות המידע בעיריית פתח תקווה את "מוקד בסלולר" – מערכת לשיפור השירות ללקוח על ידי העברת מידע בזמן אמת לעובד האחראי לביצוע בקשת הלקוח. המערכת, הדגיש, משרתת את מאות אלפי תושבי פתח תקווה בזמן אמת.

לדברי בנצי שפירא, הרכז האקדמי של הקורס, "אין ספק שהרצאתו של רן שלום פתחה בפני המשתתפים צוהר לעולם המוניציפלי, ונתנה דוגמה להקמה וניהול של מערכות מידע כפועל יוצא של חשיבה עסקית יזמית בגוף ציבורי, כאשר למאמץ תורמים ההנהלה, מסירות העובדים ושליטה בפרטים הקטנים של צרכי הארגון".

שפירא הוסיף, כי "קורס מערכות המידע של ג'ון ברייס הדרכה וקבוצת אנשים ומחשבים, כולל הרצאות של אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, מנמ"רים ותיקים החולקים מניסיונם ומנכ"לים של חברות מובילות וכן ביקורים בארגונים שונים. כך אנחנו שומרים על הקשר עם השטח ומעניקים לתלמידים שלנו אפשרות לבדוק כיצד התכנים הנלמדים בכיתה מיושמים במציאות".

המחזור הבא של הקורס ייפתח ב-26 ביולי.

את הקורס מנחה בנצי שפירא, מנכ"ל חברת BIM ובעל ניסיון רב בתחום ניהול מערכות המידע.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יולי שביט

    הרצאה בהחלט מרתקת. אפילו גלשה מעבר לשעות הקורס. אין ספק שכולם נהנו

אירועים קרובים