אולטרייד תפנה ותטפל בחומרה של Red Match בפרויקט בהיקף כרבע מיליון שקלים

הפרויקט יתבצע במסגרתITAD - שירות המיועד ללקוחות עסקיים שמחליפים מעת לעת את חומרת המחשוב בארגון או מפנים חומרה עודפת ומבקשים טיפול בחומרה היוצאת ● במסגרת הפרויקט תאסוף אולטרייד את החומרה מדוברת, תבדוק אותה, תמחק את המידע, תבצע תהליך חידוש ותיקון של מערכות ותאכסן אותה בקונסיגנציה ● המערכות שאינן ניתנות לשימוש מחדש יפורקו וימוחזרו

קבוצת אולטרייד תבצע פרויקט לפינוי ולטיפול בכלל חומרת המחשבים של חברת Red Match. זאת, במסגרת ITAD – שירות המיועד ללקוחות עסקיים שמחליפים מעת לעת את חומרת המיחשוב בארגון או מפנים חומרה עודפת ומבקשים טיפול בחומרה היוצאת. היקף הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם הוא מוערך על ידי גורמים בשוק בכרבע מיליון שקלים.

במסגרת הפרויקט, אולטרייד תאסוף את החומרה המדוברת של Red Match ותבצע הובלה שלה למחסני החברה. היא אף תבדוק את החומרה במעבדות שלה, בניסיון לאתר מערכות הניתנות לחידוש או תיקון. אולטרייד תבצע במערכות הללו תהליך של מחיקת המידע באמצעות מערכת Blancco. בהמשך, יעברו המערכות המתאימות את תהליך החידוש והתיקון ותאוכסנה בקונסיגנציה במחסניה. החברה פועלת למכירת החומרה ללקוחותיה בארץ ובעולם בלווי אחריות וחוזי שירות.

מערכות שאינן ניתנות לשימוש מחדש, עקב התיישנות הטכנולוגיה או אילוץ בטחוני, מפורקות עד לרמת השבב וממוחזרות בחברה הבת למחזור של אולטרייד – All Trade Recycling. כך מפיקה אולטרייד עבור הלקוח את שווי המערכות המקסימלי תוך שמירה על אבטחת מידע וללא צורך בהתערבות הפעילה של הארגון.

יוסי קרת, מנכ"ל קבוצת אולטרייד, אמר, כי "שירות ITAD מיועד לתמוך בפעילות השוטפת של כל חברה שבאופן טבעי מחליפה חומרה מדי פעם בפעם. במצבים אלה נדרש הארגון לסיוע כדי לפנות ולממש את שווי המערכות היוצאות. תהליך ה-ITAD מקיף ומספק פתרון מלא".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים