מיי-ספייס תשיק בקיץ יישום למכשירים המבוססים על חלונות מובייל

הרשת החברתית הודיעה אתמול (ב'), כי בעזרת היישום ניתן יהיה לשלוח הודעות, להעלות תמונות, לעדכן סטטוס ולצפות בסרטוני וידיאו בדרכים ● היישום יוצע עבור מכשירים המצוידים בגרסאות 6.1 ו-6.5 של מערכת ההפעלה ● במיי-ספייס חוזים, כי בתוך חמש שנים יהיו הטלפונים הסלולריים המקור לכמחצית מנפח התעבורה באתר

מנהלי מיי-ספייס הודיעו אתמול (ב') על כוונתם להציע יישום של הרשת החברתית הפופולרית עבור מכשירי טלפון חכמים המצוידים במערכת ההפעלה חלונות מובייל של מיקרוסופט.

היישום החדש יוצע החל מהקיץ הקרוב עבור מכשירים המצוידים בגרסאות 6.1 ו-6.5 של חלונות מובייל, דוגמת מכשירי Touch Pro 2 של HTC. היישום יותקן מראש במכשירי טלפון חכמים שיימכרו החל מהסתיו הקרוב. בעזרת היישום ניתן יהיה לשלוח הודעות, להעלות תמונות, לעדכן סטטוס ולצפות בסרטוני וידיאו בדרכים. על פי החברות, בשילוב עם דפדפן מובייל אינטרנט אקספלורר וטכנולוגיית סילברלייט, מתקבלת חוויית גלישה עשירה ומהנה.

מנהלי מיי-ספייס רואים בזירה הסלולרית את החזית החדשה בקרב עם המתחרה העיקרית, פייסבוק. ברשת החברתית צופים, כי בתוך חמש שנים יהיו הטלפונים הסלולריים המקור לכמחצית מנפח התעבורה בה.

יישומים של מיי-ספייס מוצעים כבר עתה עבור מכשירי iPhone של אפל ועבור מכשירים המצוידים במערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל. כמו כן, הם מוצעים עבור מכשירי בלקברי.

במסגרת שיתוף הפעולה עם ענקית התוכנה, יוכלו מפתחים מצד שלישי לפתח יישומים למיי-ספייס בפלטפורמת סילברלייט של מיקרוסופט. "בעזרת הפלטפורמה הזו ניתן יהיה ליצור יישומים מלהיבים לאתר, ומשתמשי חלונות מובייל יוכלו ליהנות מחוויה עשירה יותר במהלך השימוש במיי-ספייס", אמר אבר וויטקומב, מנהל הטכנולוגיה הראשי של הרשת החברתית.

השקעה זו אינה הראשונה של מיקרוסופט בתחום הרשתות החברתיות. כזכור, לפני כשנתיים השקיעה החברה 240 מיליון דולרים ברכישת חלק מאתר פייסבוק, שמחזיק כיום בנתח הגדול ביותר בשוק של הרשתות החברתיות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים