One1 תבצע פרויקט ERP בקיבוץ משמר הנגב; ההיקף הכספי: חצי מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט, One1ERP תקים, תיישם ותיתן הדרכה על מערכת ERP בקיבוץ ובתאגידיו ● המערכת תותקן בקרב 32 משתמשים ותמחשב את כלל התהליכים הלוגיסטיים והפיננסיים במשמר הנגב

One1ERP מקבוצת One1 תקים, תיישם ותיתן הדרכה על מערכת ERP בקיבוץ משמר הנגב, על תאגידיו. כמו כן, תספק החברה חמש שנות תפעול ותחזוקה. ההיקף הכספי של פרויקט ההקמה הוא כחצי מיליון שקלים.

המערכת תותקן בקרב 32 משתמשים ותמחשב את כלל התהליכים הלוגיסטיים והפיננסיים בקיבוץ. היא תשמש את הנהלת חשבונות הקיבוץ, ניהול אוכלוסיה ותקציב אוכלוסיה, ניהול מלאי, ניהול אחזקה, תאגיד שקמה ומפעל נגב אקולוגיה, ניהול מפעל פינוי שפכים, ניהול הובלות וניהול גידולים חקלאיים.

הפרויקט לווה על ידי משרד הייעוץ ג'יני, שילווה את הקיבוץ גם בשלבי היישום שלו.

שי אוזון, מנכ"ל One1 תוכנה, אמר ש-"תחום הטיפול ומחזור הפסולת תופס תאוצה בשנים האחרונות בארץ ובעולם, לאור הטרנד הירוק העולמי. מדובר בתחום פעילות ש-One תוכנה שמחה להיכנס אליו ותפתח פתרון ורטיקאלי לתעשייה זאת. בנוסף למיחשוב נגב אקולוגיה, One1 תיישם במשמר הנגב גם מודול אוכלוסיה ומודול תקציב אישי לחברי הקיבוץ. הפרויקט החל החודש ומתוכנן לעלות לאוויר ברבען הראשון של 2012".

צביקה אמסל, מרכז המשק במשמר הנגב, אמר, כי "התוכנה תאפשר את הרחבת הפעילות בצורה מבוקרת יותר, וכמו כן תתאפשר קבלת החלטות יעילה יותר תוך מעקב אחרי התוצאות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים