יעל תוכנה תשווק את תוכנת Harmon.ie

Harmon.ie הינה תוכנה ליצירת סביבת עבודה משותפת בין אאוטלוק ל-SharePoint, המאפשרת לפשט משמעותית את העבודה עם SharePoint ולסייע בהטמעה והרחבת השימוש בכלי ● התוכנה מאפשרת גרירת מסמכים ישירות מהאאוטלוק ל-,SharePoint ישירות לגוף מכתב, יומן, פגישה, משימה או שיחת OCS

יעל תוכנה הודיעה כי היא מתחילה לשווק בישראל באופן בלעדי את תוכנת Harmon.ie. התוכנה הינה פתרון ליצירת סביבת עבודה משותפת בין אאוטלוק ל-SharePoint, המאפשרת לפשט משמעותית את העבודה עם SharePoint ולסייע בהטמעת והרחבת השימוש בכלי.

התוכנה מאפשרת גרירת מסמכים ישירות מהאאוטלוק ל-SharePoint, ישירות לגוף מכתב, יומן, פגישה, משימה או שיחת OCS. כמו כן, ניתן לשלוח לינקים דרך האאוטלוק למסמכים השמורים בתוך ה-SharePoint מבלי לשלוח את המסמכים עצמם, ובכך למנוע זליגת מידע מיותרת ולחסוך בשטח האחסון.

עידן נוי, מנהל אגף KM&BI ביעל תוכנה, אמר כי "בכל ארגון קיים הצורך לנהל מסמכים. Microsoft SharePoint הינו המוצר המוביל לביצוע משימה זו. משתמשים, באשר הם, אינם רוצים לשנות את הרגלי העבודה, אך השימוש ב-SharePoint מחייבם לשנות הרגלים. פתרון Harmon.ie ל-SharePoint מאפשר לעשות זאת ביתר קלות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים