!We יישמה מערכת אחסון של יבמ עבור מערך ה-BI של יס; ההיקף: מיליוני שקלים

הפרויקט, שארך כשלושה חודשים, כלל הגירה של נתוני מערך ה-BI של חברת הלווין ממערכת של EMC לזו של XIV של יבמ ● נפח המידע והנתונים - 50 טרה-בייט ● הפרויקט בוצע במטרה לשפר את ביצועי המערכת תוך הורדת ה-TCO של מערך האחסון

!We מקבוצת חילן-טק יישמה מערכת XIV של יבמ בחברת הלווין יס. מערכת האחסון החדשה תשמש את מערך ה-BI ב-יס. במסגרת הפרויקט, שארך כשלושה חודשים, העבירה יס את מערך ה-BI שלה ממערכת EMC DMX למערכת XIV בהיקף של 50 טרה-בייט נטו. הפרויקט בוצע במטרה לשפר את ביצועי המערכת תוך הורדת ה-TCO (עלות הבעלות הכוללת) של מערך האחסון. ההיקף הכספי של הפרויקט נאמד במיליוני שקלים.

טכנולוגית יבמ-XIV מבוססת על ארכיטקטורת גריד ליישום מערך אחסון ארגוני. המערכת של XIV היא מערך שרתים רגילים על בסיס לינוקס, שמאוגדים יחד ברשת גריד. כל אחד מהמחשבים כולל כ-15 דיסקים.

לדברי שי אמיר, מנהל התשתיות והתפעול ב-יס, "מערכות XIV שהוצעו לנו על ידי !We התאימו לנו במדויק והפרויקט בוצע במהירות וביעילות ללא תקלות. אנו משקיעים משאבים רבים במערכות ה-BI ורואים בהן כלי חשוב בשירות הניתן ללקוח ובפיתוח היכולות העסקיות שלנו. החלטנו להעביר את מערכות ה-BI למערך של יבמ-XIV כמענה לצורך היומיומי לתמיכה בגידול המהיר של הנפחים במערכות הללו תוך הפחתת ההשקעות ועלויות החשמל ותחזוקה".

ואדים סולובי, סמנכ"ל טכנולוגיות ב-!We, אמר, כי "ש לנו את הניסיון הגדול ביותר בייעוץ ויישום מערכות אחסון. !We יישמה ב-3 השנים האחרונות למעלה מ-250 פרויקטים בתחום האחסון עם יבמ. בשנה האחרונה בלבד ביצענו יותר מ-100 פרויקטים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים