פפסי מציגה: מכונת שתייה אינטראקטיבית

המכונה מאפשרת, בנוסף לרכישת משקה, גם משלוח משקה לחבר, כולל מסר אישי בהודעת טקסט או סרטון וידיאו ● מכונת השתייה כוללת חיבור אינטרנטי ומסך מגע אינטראקטיבי, המאפשר חיבור לרשת החברתית של פפסי וממנו למגוון רחב של יישומים ואפשרויות ● מטמפו, נציגת פפסי בישראל, נמסר כי נבחנת הבאת מכונות השתייה החדשניות גם לישראל

פפסי (Pepsi) הציגה מכונת שתייה אינטראקטיבית, המאפשרת, בנוסף לרכישת המשקה, גם משלוח משקה לחבר כולל מסר אישי בהודעת טקסט או סרטון וידיאו.

מכונת השתייה כוללת חיבור אינטרנטי ומסך מגע אינטראקטיבי, המאפשר חיבור לרשת החברתית של פפסי וממנו למגוון רחב של יישומים ואפשרויות. המכונה מאפשרת רכישת משקה לחבר על ידי הזנת שמו ומספר הטלפון שלו תוך אפשרות להקלטת מסר אישי בוידיאו או בהודעה. עם רכישת המתנה מקבל החבר קוד שבאמצעותו הוא יכול לקבל את המתנה במכונה.

מייקל דורהאם, ראש מחלקת חדשנות בפפסיקו, אמר כי "פיתוח זה של מכונת שתייה אינטראקטיבית משתלב היטב בחזון פפסי, ליצירת דיאלוג חדשני ובלתי אמצעי עם הצרכנים והעצמת הפעילות ברשתות החברתיות". עוד מציין דורהאם, "כי "קנייה בעלת אופי חברתי מרחיבה את התפקידים של הרשתות החברתיות והופכת את הקנייה לחווייתית ומרגשת".

מטמפו, נציגת פפסי בישראל, נמסר כי נבחנת הבאת מכונות השתייה החדשניות גם לישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים