מנהל הכספים הראשי של אורקל התפטר; הנשיאה צפרא כץ תחליף אותו

ג'ף אפשטיין התפטר מהתפקיד, שאותו מילא מאז אוגוסט 2008, כשהחליף את כץ ● זו תמלא את תפקיד מנהלת הכספים הראשית במקביל לכהונתה כנשיאת החברה ● מאורקל נמסר, כי "המינוי של כץ קבוע וכבר בתוקף" ● דובר החברה סירב להתייחס לתפקידו הבא של אפשטיין ומסר, כי "אין לנו מה להוסיף"

צפרא כץ, מנכ''לית משותפת של אורקל וחברה בצוות המעבר של דונלד טראמפ. צילום: קובי קנטור

אורקל (Oracle) הודיעה לאחר תום המסחר אתמול (ב'), כי מנהל הכספים הראשי של החברה, ג'ף אפשטיין, הגיש את התפטרותו, וכי הוא יוחלף על ידי הנשיאה, הישראלית לשעבר צפרא כץ. זו תמלא את התפקיד במקביל לכהונתה כנשיאת החברה.

בעבר דיווח אפשטיין לכץ, ששימשה כמנהלת הכספים הראשית של אורקל בין השנים 2005 ל-2008. כץ מכהנת כנשיאת אורקל מאז 2004. אפשטיין החל לשמש כמנהל הכספים הראשי של אורקל באוגוסט 2008, והחליף בתפקיד את כץ.

מאורקל נמסר, כי "המינוי של כץ קבוע וכבר בתוקף". דובר החברה סירב להתייחס לתפקידו הבא של אפשטיין ומסר, כי "אין לנו מה להוסיף".

"כץ נהנית כבר זמן רב מאמונם של העובדים, החברים במועצת המנהלים ובעלי המניות שלנו", מסר מנכ"ל אורקל, לארי אליסון. "אין אדם מתאים יותר לתפקיד מנהל הכספים הראשי".

"מנהל הכספים הראשי מדווח לכץ מזה מספר שנים, והיא עצמה כבר כיהנה בעבר בתפקיד מנהלת הכספים הראשית. היא נהנית מתמיכה מלאה של מועצת המנהלים", אמר ג'ף הנלי, יושב ראש מועצת המנהלים של אורקל.

כץ הצטרפה לאורקל ב-1999. בעבר היא שימשה כנשיאה משותפת לצד צ'רלס פיליפס, שהתפטר בספטמבר והוחלף על ידי מנכ"ל HP לשעבר, מארק הארד.

היא מרבה להופיע באירועים דוגמת ועידת OpenWorld, לצד מנהלים בכירים אחרים של אורקל. כץ מחליפה הערות אישיות עם הנואמים ומציגה אותם בעלותם לבמה.

בוועידת הטכנולוגיה של וואלאס-פרגו (Wells Fargo) בתחילת החודש אמרה כץ שרכישת סאן (Sun) על ידי אורקל הולידה "ציד אוצרות" אחר טכנולוגיות אטרקטיביות, אך הדגישה את ההבדל בין סגנון הניהול של אורקל לבין זה של לפחות חלק ממנהלי סאן בעבר. "אנחנו לא נוהגים לברבר", אמרה ברמז ברור לחיבתו של ג'ונתן שוורץ, מנכ"ל סאן לשעבר, לפרסם הודעות בבלוגים. "בחברת אורקל, כתיבת הודעות בבלוגים אינה נחשבת למשרה מלאה".

כץ גם העידה בתביעה שהגישה אורקל נגד סאפ (SAP) בפרשת טומורואונאו (TomorrowNow). היא אמרה, כי בקשתה של סאפ לשלם סכום נמוך של פיצויים דומה "למי שגונב שעון באלפיים דולרים, מוכר אותו בעשרים דולרים ומבקש לשלם עשרים דולרים כפיצוי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים