קונדואיט רוכשת את וויביה הישראלית תמורת 45 מיליון דולרים

וויביה, שנוסדה בשנת 2008 על ידי היזמים דניאל טל, דרור צדר ואבי סמילה, מפתחת סרגל כלים המוטמע באתרי אינטרנט ● 17 עובדי החברה הנרכשת יקלטו בקונדואיט

קונדואיט (Conduit) תרכוש את חברת הסטארט-אפ הישראלית וויביה (Wibiya) תמורת 45 מיליון דולרים. במסגרת ההסכם, יקלטו 17 עובדי החברה הנרכשת בקונדואיט.

וויביה, שנוסדה בשנת 2008 על ידי היזמים דניאל טל, דרור צדר ואבי סמילה, מפתחת סרגל כלים המוטמע באתרי אינטרנט, בדומה לקונדואיט, המפתחת סרגלי כלים הניתנים להורדה מאתרי תוכן ומאפשרים למשתמשים ליהנות מתכנים הקשורים לאותם אתרים, ישירות מסרגל הכלים המוטמע בדפדפן.

מאז הקמתה הושקעו בוויביה כ-2.5 מיליון דולרים, מתוכם כ-2 מיליון דולרים על ידי קרן ההון סיכון Primera Capital והשאר על ידי יוסי ורדי, עודד ורדי, ג'ף פולבר ושלמה נחמה, יו"ר בנק הפועלים לשעבר.

לאחרונה דווח כי קונדואיט מנהלת מגעים לרכישתה תמורת סכום המוערך במאות מיליוני דולרים. החברה מצויה במשא ומתן עם כמה חברות על תנאי הרכישה, ביניהן ככל הנראה חברות מיחשוב אמריקניות גדולות. גורמים המקורבים לעסקה העריכו כי ייתכן שסכום הרכישה, יעלה בסופו של דבר על יותר ממיליארד דולרים. בעבר שולב הסרגל של החברה במנוע החיפוש של גוגל (Google) ובדצמבר האחרון החברה העבירה את סרגל הכלים שלה לבינג (Bing) – מנוע החיפוש של מיקרוסופט (Microsoft).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים