אלון סלולר חתמה על הסכם MVNO עם פרטנר

תקים פלטפורמה טכנולוגית על תשתית הרשת של פרטנר, ותשווק שירותי סלולר באמצעות הרשתות שבבעלותה: מגה, תחנות הדלק דור אלון ורשתות חנויות הנוחות אלונית ו-AM:PM ● החברות חתמו על מזכר הבנות מסחריות לשיתוף פעולה והודיעו, כי יפעלו לחתימת הסכם מפורט בהקדם האפשרי ובתוך 60 יום

הסכם MVNO שלישי בישראל נחתם הבוקר (ה') בין אלון סלולר ופרטנר. החברות חתמו על מזכר הבנות מסחריות לשיתוף פעולה, שבמסגרתו תשמש אלון סלולר כמפעיל וירטואלי סלולרי (MVNO) על גבי רשת פרטנר. החברות הודיעו, כי יפעלו לחתימת הסכם מפורט בהקדם האפשרי ובתוך 60 יום. כזכור, שתי החברות הנוספות שכבר חתמו על הסכמי MVNO הן פרי טלקום ורמי לוי, שחברו שתיהן לפלאפון.

אלון סלולר – חברה שבבעלות קבוצת אלון, אלומיי קפיטל בראשות שלמה נחמה ואיש העסקים אלי עזור – תקים פלטפורמה טכנולוגית על תשתית הרשת של פרטנר, ותשווק שירותי סלולר באמצעות הרשתות שבבעלותה: מגה, תחנות הדלק דור אלון ורשתות חנויות הנוחות אלונית ו-AM:PM. בנוסף, מתעתדת אלון סלולר להציע הטבות שונות לחברי מועדון הלקוחות YOU, המונה כיום יותר מ-800 אלף בתי-אב.

לדברי דודי ויסמן, יו"ר אלון החזקות ברבוע הכחול: "כפי שדור אלון החדירה סטנדרטים חדשים בתחום השירות והמחירים לשוק הדלק – שהיה רווי ונשלט על ידי מספר מצומצם של שחקנים חזקים, כך גם כניסתנו לשוק התקשורת באמצעות מודל ה-MVNO הינה המשך ישיר לאסטרטגיה העסקית של הקבוצה להציע ללקוחותינו מגוון מוצרים ושירותים בצורה הוגנת ושקופה, במחירים תחרותיים ובאיכות הגבוהה ביותר. לאחר תהליך בחינה ממושך החלטנו לבחור בחברת פרטנר, ואין לי ספק ששיתוף פעולה בינינו יאפשר לנו להיות שחקן מרכזי בשוק".

יעקב גלברד, מנכ"ל פרטנר, ציין, כי "אנו מקדמים בברכה את חברת אלון סלולר ושמחים על חתימת מזכר הבנות עמה. בחרנו לחתום על מזכר ההבנות עם חברה קמעונאית בעלת פריסה ארצית של מאות נקודות מכירה, המאפשרת הפצה ומכירה לקשת רחבה של צרכנים, חברה ההולכת יד ביד עם הסטנדרטים שאנו מציבים בתחומים רבים: חדשנות, סל מוצרים ושירותים מגוון והצעות תחרותיות. פרטנר תומכת בתחרות חופשית ובמתן זכות בחירה ללקוח. על כן, אנו מאמינים, כי החיבור בין הצדדים יוכל להניב תוצאה משביעת רצון לכולם – הצרכנים, אלון סלולר ופרטנר".

קבוצת אלון פועלת בתחום קמעונאות המזון, הדלק, הנדל"ן וקמעונאות הלא-מזון עם מחזור מכירות שנתי של כ-31 מיליארד שקלים. הקבוצה מפעילה את רשתות מגה בפריסה של כ-226 סניפים בכל רחבי הארץ ומפעילה כ-186 תחנות דור אלון וכ-175 חנויות נוחות באמצעות המותגים אלונית ו-AM:PM. בתחום הלא-מזון פועלת החברה באמצעות קבוצת BEE, המפעילה את רשתות נעמן, ד"ר בייבי, כפר השעשועים, ורדינון, הכל בדולר וששת – כ-280 חנויות בסך הכל. בתחום הנדל"ן פועלת החברה באמצעות החברה הבת, רבוע כחול נדל"ן.

חברת אלומיי קפיטל שבבעלות שלמה נחמה היא חברה ישראלית הנסחרת בארה"ב, המשקיעה במיזמים שונים בתחומי האנרגיה והתשתיות בארץ ובחו"ל. לאחרונה ביצעה אלומיי כמה השקעות בתחום הפוטו-וולטאי באיטליה, בתחנת הכוח הפרטית דוראד המוקמת באשקלון, וברשיונות לחיפושי גז ונפט בים התיכון. לחברה הון עצמי של כ-90 מיליון דולרים והיא בשליטת שלמה נחמה, רן פרידריך וחמי רפאל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים