סאפיינס רכשה שתי חברות ישראליות תמורת 75 מיליון דולרים

החברות, FIS Software ועידית אי. די. אי. טכנולוגיות, עוסקות בתחום פעילותה של סאפיינס ● FIS מציעה פתרונות ארגוניים מקיפים לניהול פוליסות בתחום ביטוח חיים ופנסיה, ועידית היא ספקית של פתרונות תוכנה לביטוח אלמנטרי ● השלמת העסקה כפופה לבדיקת נאותות, חתימה על הסכמים סופיים וקבלת אישורים שונים

רוני על-דור, מנכ"ל סאפיינס

סאפיינס מקבוצת פורמולה, המספקת פתרונות תוכנה בעולם הביטוח, רכשה שתי חברות ישראליות מתחום פעילותה – FIS Software ועידית אי. די. אי טכנולוגיות, תמורת 75 מיליון דולרים. הרכישה תבוצע במזומן, במניות ובאופציות לרכישת מניות סאפיינס. השלמת העסקה כפופה לבדיקת נאותות, חתימה על הסכמים סופיים וקבלת אישורים שונים.

שתי החברות הנרכשות שייכות לפורמולה ויז'ן שבשליטת קרדן טכנולוגיות, ואין להן (כיום) קשר לפורמולה מערכות. FIS מציעה פתרונות ארגוניים מקיפים לניהול פוליסות בתחום ביטוח חיים ופנסיה, ויש לה בסיס לקוחות באנגליה, אירופה, אסיה, צפון אמריקה וישראל. החברה קמה ב-1984 ומונה יותר מ-300 עובדים. עידית היא ספקית של פתרונות תוכנה לביטוח אלמנטרי (P&C) והיא פועלת באירופה, אנגליה, מזרח אסיה, ואוסטרליה. החברה הוקמה ב-1998 ומונה כ-150 עובדים.

סאפיינס עוסקת בפתרונות תוכנה לתחום הביטוח והפיננסים בארץ ובעולם, מעסיקה כ-360 עובדים ופועלת באמצעות חברות בנות בצפון אמריקה, אירופה ויפן. מהחברה נמסר, כי מטרת העסקה היא "לממש את הסינרגיה בין שלוש החברות ולמנף את סל הפתרונות המשלים בטריטוריות השונות שבהן פועלות החברות". שתי הרכישות של סאפיינס אמורות לסייע לה להפוך לגוף תוכנה משמעותי בעולם הביטוח לרבדיו.

רוני על-דור, מנכ"ל סאפיינס, אמר, כי "בשל העסקה, נחזק את מעמדנו כשחקן מוביל של פתרונות תוכנה חדשניים לתחום הביטוח. נציע סל פתרונות עשיר, עם בסיס לקוחות רחב ומומחי תחום בביטוח, לצד איתנות פיננסית".

הכנסותיה של סאפיינס ב-2010 עמדו על 54 מיליון דולרים. צפי ההכנסות שלה בעקבות הרכישה עומד על יותר ממאה מיליון דולרים. השווי המשוערך של שלושת החברות עומד על 155 מיליון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים