נובל השיקה את הגרסה החדשה של הפצת הלינוקס שלה – SUSE 11

הגרסה החדשה כוללת את MONO - הרחבה שמאפשרת להפעיל יישומים מבוססי NET. של מיקרוסופט בסביבת הלינוקס, ואת High Availability - מוצר לשימוש באשכולות מחשבים, שאמור להבטיח זמן עבודה מלא ללא כשל עבור יישומים שמגודרים כקריטיים לארגון ● הגרסה אף אמורה לעבוד חלק מול חלונות בתחומים, כמו: ניהול מערכת, וירטואליזציה ושימוש בקבצים בפורמטים של חלונות

נובל השיקה אתמול (ג') את גרסה 11 של SUSE, מערכת ההפעלה הארגונית שלה המבוססת על פלטפורמת לינוקס. גרסה זו כוללת שיפורים וחידושים בתמונת השרת והלקוח שלה כאחד, וכן שתי הרחבות חדשות: MONO, שמאפשרת להפעיל יישומים מבוססי דוט.נט של מיקרוסופט בסביבת הלינוקס מבוססת SUSE 11, ו-High Availability – מוצר לשימוש באשכולות מחשבים, שאמור להבטיח זמן עבודה מלא ללא כשל עבור יישומים שמגודרים כקריטיים לארגון. במקביל, אמורה הרחבה זו להוריד את עלות הבעלות הכוללת שנדרשת עבור יישומים מעין אלה.

בנוסף, SUSE 11 אמורה לעבוד באופן חלק לחלוטין מול חלונות בתחומים, כמו: ניהול מערכת, וירטואליזציה, שימוש בקבצים בפורמטים של חלונות והפעלת יישומי מולטימדיה שמיועדים לסביבה חלונאית טהורה.יצוין, כי גרסה זו של מערכת ההפעלה הארגונית מבית נובל היא הראשונה שמביאה לידי ביטוי את ההסכם שחתמה החברה עם מיקרוסופט לפני כשנתיים ומחצה.

נובל אף הודיעה שהיא מתכוונת להפיץ ערכת כלים בשם SUSE Studio שתאפשר ליצרניות תוכנה עצמאיות להכין יישומים לסביבת העבודה בה מותקנת מערכת ההפעלה החדשה. יצרניות התוכנה יוכלו אף להשתמש במוצר בשם SUSE Linux Enterprise JeOS כדי לעטוף את היישומים שלהם לטובת שימוש בסביבות עבודה וירטואליות שבהן תפעל SUSE 11.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים