דיקומנו החלה בהטמעת ERP של סאפ ברוזתם; ההיקף: מיליון שקלים

בעקבות רכישתה של רוזתם על ידי עלבד ביוני 2010, הוחלט בחברה על ביצוע פרויקט RollOut במערכות הסאפ ● משמעות פרויקט בתצורה שכזו היא העתקת כלל המודולים של מערכת ה-ERP הקיימת, והתאמתם ליישומים ולמערכות ה-IT של החברה שנרכשה ● הפרויקט החל לפני שלושה חודשים ויסתיים בעוד חצי שנה ● גילי סהר, מנכ"ל דיקומנו: "היעד הוא שכל גורם בעלבד, ישן או חדש, יעבוד תחת אותה 'מטרייה של סאפ', לפי הסטנדרטים אותם דרשה מאיתנו החברה"

דיקומנו החלה בהטמעת מערכת ERP של סאפ (SAP) בחברת הטמפונים רוזתם, שנרכשה על ידי עלבד. הפרויקט, שהיקפו הכספי עומד על כמיליון שקלים, החל לפני שלושה חודשים ועתיד להסתיים בעוד כחצי שנה.

מערכת ERP של סאפ הוטמעה בעלבד כבר ב-2003, ומשרתת מאות משתמשים – מעובדי פס הייצור, דרך מחלקות הכספים, ההפצה, וההנהלה. בעקבות רכישתה של רוזתם על ידי עלבד ביוני 2010, הוחלט בחברה על ביצוע פרויקט RollOut במערכות הסאפ. משמעות פרויקט בתצורה שכזו היא העתקת כלל המודולים של מערכת ה-ERP הקיימת, והתאמתם ליישומים ולמערכות ה-IT של החברה שנרכשה.

עלבד מייצרת מוצרי בד ומגבונים לחים עבור חברות בישראל ובעיקר ליצוא – לאירופה ולארה"ב. ביוני 2010, כאמור, רכשה עלבד את רוזתם, המייצרת ומשווקת טמפונים, תמורת 65 מיליון דולרים. מוצרי רוזתם מפותחים ומיוצרים במפעל הממוקם בפארק התעשייה של קיסריה והחברה מעסיקה כ-400 עובדים.

לדברי רפי שמיר, מנהל התפעול וה-IT של עלבד, "הפרויקט כולל את הטמעתן של מערכות הכספים, הייצור, ההפצה, ה-MM ושאר המערכות הקיימות היום בעלבד – ברוזתם. בנוסף, הפרויקט יביא לסינכרון של כל פעילות השיווק והמכירה של רוזתם, המתבצעים בעיקר בארה"ב מול לקוחות כגון וול מארט (Walmart), טארגט (Target) ועוד. בסופו של דבר, כל המודולים הקיימים במערכת שלנו – לרבות לוגיסטיקה, פיננסים, כוח אדם והיבטים של BI – יימצאו גם ברשות עובדי ומנהלי רוזתם". שמיר אף ציין, כי דיקומנו נדרשו לבצע מעבר שקוף של מערכות רוזתם למערכת הסאפ של עלבד.

"היעד הוא שכל גורם בעלבד, ישן או חדש, יעבוד תחת אותה 'מטרייה של סאפ', לפי הסטנדרטים אותם דרשה מאיתנו החברה", אמר גילי סהר, מנכ"ל דיקומנו. "בסוף הפרויקט תהיה עלייה מיידית לאוויר. אנו מצפים, כי עובדי החברה החדשה לא יתקשו בהכנסת השינוי, ובמקביל, גם עובדים ותיקים לא יחושו בהבדל למרות שינויים שייעשו במערכות אליהן הם רגילים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים