נטקום השלימה פרויקט הקמת אתר פעילות חדש ב-Nespresso ישראל; ההיקף הכספי: 300 אלף שקלים

במסגרת הפרויקט הוקמה תשתית תקשורת אקטיבית עם מתגים מסדרה 2600 של סיסקו, שכוללים אספקת מתח לטלפונים, ומרכזייה ומוקד טלפוני מתקדמים מתוצרת אווייה ● כמו כן, הותקנו מרכזיית IP מדגם 8300, שכוללת טלפונים חדישים מסדרה 9600, ומסכים שמאפשרים לצפות בזמן אמת בנתונים על מוקד שירות הלקוחות

נטקום מקבוצת מלם-תים תקשורת השלימה בימים אלה פרויקט הקמת אתר פעילות חדש עבור חברת Nespresso ישראל. הפרויקט כלל הקמת תשתית תקשורת פסיבית ואקטיבית, מרכזייה ומוקד טלפוני מתקדם (Call Center), ונעשה בעקבות צמיחת החברה ומעבר למשרדיה החדשים. הפרויקט משמש כ-100 עובדים, מתוכם 30 אנשי שירות טלפוני, והיקפו נאמד ב-300 אלף שקלים.

במסגרת הפרויקט הוקמה תשתית תקשורת אקטיבית עם מתגים מסדרה 2600 של סיסקו (Cisco), שכוללים אספקת מתח לטלפונים ומרכזייה ומוקד טלפוני מתקדמים מתוצרת אווייה (Avaya). המרכזייה שהותקנה הינה מרכזיית IP מדגם 8300, שכוללת טלפונים חדישים מסדרה 9600. כמו כן, במרכז שירות הלקוחות הותקנו מסכי "זמן אמת", שמספקים נתונים על המוקד במשך שעות פעילותו.

משה מרי, מנכ"ל Nespresso ישראל, אמר ש-"בעקבות התרחבותה של החברה, היה לנו חשוב להבטיח שיש בידינו תשתיות תקשורת מתקדמות שיאפשרו לנו להמשיך ולהעניק ללקוחותינו את השירות".

גדי גרוס, סמנכ"ל מכירות בנטקום, אמר, כי מדובר היה בפרויקט מורכב, "משום שהוא כלל את כל הרבדים – תשתית פסיבית, תשתית אקטיבית, טלפוניה ומוקד שירות".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מנחם

    שוב פרוייקטי 2.5 אגורות? זה מה שיש לנטקום לפרסם? איפה היתה נטקום ואיפה היא היום... 

אירועים קרובים