מלם-תים תנהל את מערך ה-IT של יבואנית הרכב סמל"ת במיקור חוץ; ההיקף: עשרה מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט, תתחזק מלם-תים את מערכות ה-ERP של סאפ המוטמעות בסמל"ת ותיישם בהן אפליקציות, כגון: CRM, BW ופורטל ● הפרויקט, שנוהל עד כה על ידי יבמ, יבוצע על פני חמש השנים הקרובות ● דרור יהושע, מלם-תים: "בכוונתנו לשכפל את המודל הזה לעשרות לקוחות סאפ נוספים בישראל"

מלם-תים תנהל בחמש השנים הקרובות את מערך המיחשוב של סמל"ת – יבואנית פיאט, לנצ'יה ואלפא-רומאו בישראל – במיקור חוץ; כך הודיעו החברות הבוקר (ב'). הפרויקט נועד לשפר את תהליכי העבודה ולהעמיק את יישום מערך הסאפ בחברה, על פני חמש השנים הבאות. ניהול מיקור החוץ של סמל"ת עובר למלם-תים, לאחר שנעשה עד כה על ידי יבמ. היקף הפרויקט נאמד בלמעלה מעשרה מיליון שקלים.

דרור יהושע, מנהל מגזר תעשייה תחבורה והיי-טק במלם-תים, אמר: "מלם-תים תספק לסמל"ת שירותים מקצה לקצה. זהו פרויקט ייחודי, המשלב את מערך ה-ERP ומיקור החוץ יחד עם שירותי Help Desk מרכזיים. פרויקט זה מעמיק אף יותר את חדירת החברה אל תחום מיקור החוץ, ובכוונתנו לשכפל את מודל הפתרון לעשרות לקוחות סאפ נוספים בישראל. כבר בימים אלה אנו מתמודדים עם מספר הזדמנויות דומות בשוק הישראלי".

יגאל טולדו, מנכ"ל סמל"ת אחזקות, אמר: "בשנים האחרונות הותקנו בסמל"ת מערכות ERP של סאפ ומערכות בתחום התשתיות. במסגרת הפרויקט תתחזק מלם-תים את המערכות ותסייע להטמיע בהן אפליקציות ערך מוסף, כגון: CRM, BW ופורטל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים