עמיקם מגן, היטאצ'י: "ארגונים הפנימו חשיבות הווירטואליזציה, וגם השנה תגדל הפעילות שלנו בתחום"

"החזון של היטאצ'י הוא להתמודד עם האתגרים הרבים מולם ניצבים מנהלי האיחסון והתשתיות במערכי המיחשוב הארגוניים: הגידול העצום במידע, הצורך לאחסנו, לנהל אותו ולתפעל את מערך האיחסון בתקציבים פחותים", אמר מגן, מנכ"ל היטאצ'י ישראל ● הוא מנה את ארבעת הרכיבים העומדים בבסיס החזון של החברה: וירטואליזציה, הצורך במיכון הסביבה, "להביא את הבשורה של 'כל מידע בכל שעה ובכל מקום'" ופעילות בסביבת IT ירוקה

"בשנתיים האחרונות ארגונים הפנימו את החשיבות והתועלות הטמונות בפרויקטי וירטואליזציה למערכות ה-IT שלהם, ואנחנו נהנים מכך: היטאצ'י (Hitachi) מספקת מערכות איחסון וירטואלי. חווינו גידול בפעילות ב-2010, וגם השנה, צפי המכירות עתיד לגדול בשל כך", כך אמר עמיקם מגן, מנכ"ל היטאצ'י ישראל.

מגן פתח את הכנס שערך הסניף הישראלי של החברה,Hitachi Information Forum 2011, שהתקיים הבוקר (ג') במרכז הכנסים אבניו בקרית שדה התעופה, בהפקת אנשים ומחשבים.

לדבריו, החזון של היטאצ'י הוא "להתמודד עם האתגרים הרבים מולם ניצבים מנהלי האיחסון והתשתיות במערכי המיחשוב הארגוניים: הגידול העצום במידע, הצורך לאחסנו, לנהל אותו ולתפעל את מערך האיחסון בתקציבים פחותים". מגן ציין את ארבעת רכיבי היסוד העומדים בבסיס החזון של החברה: וירטואליזציה: "באמצעות  הווירטואליזציה ניתן לקבל תועלות רבות, הן בהיבטי הביצועים והן בהיבטי העלויות"; הצורך במיכון הסביבה: "אם ננהל את סביבת האחסון באופן ידני, לא נגיע רחוק. לכן, נדרשת אוטומציה"; "להביא את הבשורה של 'כל מידע בכל שעה ובכל מקום', משמע – על תשתיות המיחשוב הארגוניות, ומערכות האיחסון בתוכן, להיות מוכנות לעבודה בתצורת ענן"; והצורך לפעול בסביבת IT ירוקה: "אל לנו לשכוח את העולם שבו אנחנו נמצאים. יש לדאוג לעולם טוב יותר, נעים לכולנו ובריא, עולם ירוק בר-קיימא".

"המידע עוטף אותנו", אמר מגן. "היטאצ'י הבינה שנדרש שינוי בהתבוננות על המידע ויש להביא למרכז המיחשוב הארגוני מימד חדש. הוא צריך להיות דינמי ובעל יכולת גידול. יש לנו פלטפורמה וירטואלית שמסוגלת לטפל בכל סוגי המידע על גבי כל המערכות. היעד שלנו הוא לנהל את המידע הארגוני בצורה פשוטה יעילה וקלה".

צילום ועריכת וידיאו: גיא רז

"לפני מאה שנים, ב-1910, קמה חברה קטנה שהחלה בעסק של תיקון וייצור מנוע חשמלי חזק לתקופתו, בעל חמישה כוחות סוס", הוסיף. "התחלה זו הפכה בחלוף השנים לאחת מחברות האלקטרוניקה הגדולות בעולם – היטאצ'י". הוא ציין, כי בשנים האחרונות השקיעה החברה במחקר ובפיתוח לעולם האיחסון שלה יותר ממיליארד דולרים ו-"מהפירות של ההשקעה הזאת נהנים הלקוחות שלנו. עם זאת, כמו כל חברה עם מסורת ארוכת שנים, ועם הפנים קדימה, אנחנו לא קופאים על השמרים: בשלוש השנים הקרובות נשקיע שבעה מיליארד דולרים במחקר ובפיתוח לעולמות התשתיות השונות – חשמל, תחבורה ואיחסון וניהול נתונים".

השנה, סיכם מגן, "היטאצ'י חוגגת מאה שנים להיווסדה, ואנחנו מציינים ל"ב, 32 שנות פעילות של הסניף המקומי. גם השנה, כמו ב-2010, נגדל בהיקפי הפעילות שלנו בשוק הישראלי".

בוב פלמברידג', CTO לאזור אירופה, אפריקה והמזרח התיכון (EMEA) של היטאצ'י, דיבר על האתגרים הניצבים בפני מנהלי התשתיות והאיחסון בארגונים, המגמות בתחום והמענה של היטאצ'י עבור הלקוחות בעולם זה. עינת גלעדי, מנהלת הפיתוח העסקי של היטאצ'י ישראל, תיארה את שיתופי הפעולה והיכולת של העבודה של מוצרי החברה בסביבות הווירטואליות של VMware ומיקרוסופט (Microsoft). הרצאה נוספת שלה דנה ביכולות הזמינות וההתאוששות על בסיס מוצרי החברה. אנדי וויליאמס, מנהל עסקי NAS בהיטאצ'י, דיבר על פתרונות ענן ותוכן. טוני אשלי, מנהל שותפים לתחום ה-OEM בחברה, הציג את שירותי הקבצים BlueArc. מולי צפריר, מנהל תשתיות ה-IT של הבורסה לניירות ערך, הציג סיפור לקוח.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים