מלם מערכות הודיעה על שורה של שינויים ארגוניים; המטרה: לתת מענה גם לאנטרפרייז וגם ל-SMB

במסגרת הארגון מחדש יוקם אגף ליישומים וטכנולוגיות ופעילות אגף המערכות תאוחד עם פעילויות שונות בחברה ● עוד נקבע, כי פעילות מרטנס הופמן שירותי מיחשוב תשולב באגף מיקור-החוץ ● ספי גלעזר, מנכ"ל מלם מערכות מקבוצת מלם-תים: "השינויים הארגוניים יבוצעו במטרה לייצר תשתית ארגונית תומכת להשגת המטרות שהצבנו לעצמנו לשנה הנוכחית ולהמשך צמיחה לשנים הבאות"

מלם מערכות מקבוצת מלם-תים הודיעה הבוקר (ד') על תוכנית לביצוע שינויים ארגוניים, בהתאם לתכנית העבודה שגיבש מנכ"ל החברה, ספי גלעזר, שמונה לתפקידו לפני כחצי שנה. במסגרת הארגון מחדש יוקם אגף יישומים וטכנולוגיות, שישמש כ-"אינקובציה ליזמויות ולהקמת פעילויות חדשות", לשון החברה. שינוי נוסף הוא איחוד אגף מערכות עם פעילויות שונות בחברה. האגף יכלול את פעילות הפרויקטים, יעסוק במתן שירותי ייעוץ, פיתוח ואינטגרציה של פתרונות IT, וכן ביישום פתרונות ליבה עסקיים.

בבסיסו של השינוי, הסביר גלעזר, עומד הרצון לתת מענה לשני סוגי שירותים וארגונים. מחד, מענה לארגוני האנטרפרייז או לפרויקטי ענק, דוגמת אלה שמלם מערכות מבצעת ברשות הטבע והגנים ובמכס, ומנגד – לפרויקטים של מיליוני שקלים בודדים, או פרויקטים עבור ארגוני SMB, שעבורם, הסביר "יש לספק מענה מהיר וזריז, עם זמן הגעה קצר לשוק, ובתמחור הולם".

לצד אלה ציין, יש את SRL שמלם-תים רכשה, המייצגת כמה מוצרי תוכנה מובילים, לדבריו, והיא תרחיב את ההיצע שלה. בצורה זו, הסביר, תיווצר סינרגיה טובה יותר בין המוצרים והשירותים שהחברה מספקת, "אנחנו משקיעים בכך הרבה זמן ואנרגיה".

"השינויים הארגוניים", אמר גלעזר, "יבוצעו במטרה לייצר תשתית ארגונית תומכת להשגת המטרות שהצבנו לעצמנו לשנה הנוכחית ולהמשך צמיחה לשנים הבאות". לדבריו, "המבנה החדש יסייע לנו לקבל יעילות ושקיפות בתהליכי מכירה ותפעול פרויקטים, מיקוד עסקי, בניית מוקדי ידע טכנולוגיים ומגזרים. נבנה פלטפורמה לקידום יזמיות ושיתופי הפעולה בקבוצה ונביא להתייעלות תפעולית וניהולית שתתרום לשורת הרווח של החברה".

"הממשלה תתעשת"

עוד נקבע במסגרת השינויים, כי החברה הבת מרטנס הופמן שירותי מיחשוב – המספקת שירותי מומחה וייעוץ בתחומי IT ומהווה את זרוע היועצים בקבוצה, תשולב באגף מיקור-החוץ בחברה. כזכור, מלם-תים רכשה את מרטנס הופמן תמורת מיליוני שקלים בנובמבר האחרון, מאחר והיא אחת הזוכות במכרז בתי התוכנה הממשלתיים, דבר שיאפשר לקבוצה להמשיך לספק שירותי מיחשוב למשרדי הממשלה. הרכישה של מרטנס הופמן תאפשר למלם מערכות להמשיך לספק שירותי מיחשוב למשרדי הממשלה – זאת למרות שלא זכתה ישירות במכרז.

"אני לא אומר שאני שמח מהמחירים שנקבעו במכרז בתי התוכנה הממשלתיים, אבל אם הממשלה לא תתעשת, והמחירים שהיא מציעה לספקיות ה-IT ימשיכו להיות לא אטרקטיביים, הספקיות יתקשו לתת לממשלה שירותי IT ראויים", אמר גלעזר לאנשים ומחשבים.

"אנו פעילים במגזר הממשלתי שנים רבות, הממשלה היא לקוח ותיק שלנו, ולכן רכשנו את מרטנס הופמן שירותי מיחשוב – כדי להמשיך ולפעול במגזר חשוב זה. הכוונה היא לתת שירות ללקוחות, בממשלה ומחוצה לה. בסופו של דבר, כך אני מאמין, יימצא מודוס ויוונדי בין החשכ"ל ובין הספקים – כולל מלם. מחירים נקבעים על בסיס היצע וביקוש, ואני מעריך שזה יסתדר בסוף. הממשלה תתעשת בשלב כלשהו. אנחנו סוגרים עסקאות עם כל מיני גורמים בזמן האחרון, גם עם הממשלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים